NYÅR

Började med att vi fick potatis som vi skulle hjälpa T&A att tillaga =)
Gjorde oss i ordning. Mitt hår vart inte alls som jag ville =/ Det syns även
på bilderna. Så jävla fult!
Aja.. Andreas kom iaf. och hämtade oss lite innan sex. Då verkade alla
redan vara där =) Alla var så fina. Älskade Therese hår!
Fick en välkomstdrink och stog och pratade lite innan vi satte oss vid bords =)
Maten var vädligt god må jag säga!
Efter maten blev det spel, Med vilda gester. haha. så jävla kul! Fast det är irriterande
när man får världens lättaste ord, men man vet inte hur man ska förklara..
Pärs tolkning av "Gardin" tror jag var det roligaste! hahahaha. Sötnos! =)
Och jag blir så stressad när det går på tid, så det blir att jag skriker ut svaren! haha =)
Fick även lock för örat! Precis innan vi skulle åka dit! KUL! nej.. Men jag skulle inte
låta det förstöra min kväll! Men så blir det lock för båda öronen!! Jag blev så gott som
döv! det var inte kul. Ni vet hur det blir precis innan man svimma. Det känns som öronen
domnar bort och man hör inte ett skit. Så känndes det! Så jag blev på lite dåligt humör..
Men det släppte på ena örat efter ett tag och spelet var så roligt att jag inte tänkte på det.
Sedan blev det singstar! Jag sjöng mig hes! haha =) Så resten av kvällen lät jag som en
kråka! Men men.. Ut och smälla raketer då! Jag trodde det skulle bli hur bra som helst,
eftersom dom var så dyr. Men det var över efter typ 20 sek. jahapp?! :P
Therese jag och Simone satt och spelade med vilda gester själva! haha. Roligt roligt!
alla verkade vara lite småtrötta (karlarna). Så vi lunkade hemåt.
Men allt som allt var det en kanonkväll tycker jag =) Förutom mina jävla öron!! och dom hade
gjort det så fint ! Verkligen nyårkalas! =) Hoppas det blir nå mer sånt kul framöver!

       

Lägger nog ut fler bilder på bilddagboken senare! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet jag skriker ut allt jag med :) haha! nja mitt hår blev inte riktigt som jag ville det heller, men det dög väl :) haha till bilden på Andreas, ser ut som han rappar. =) haha.

2009-01-02 @ 14:42:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jag har dina band till klänningen här förresten..

2009-01-02 @ 14:43:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, kan ju ta dom senare. Även fast ett är sönder :P

2009-01-03 @ 11:01:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag älskar din klännig Knotan :) Hoppas du hade det jäkligt skoj på nyår, ser riktigt kul ut :) !! <3

2009-01-04 @ 06:29:57
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Thank you! ja det hade jag =) Hoppas på att få se bilder från ditt nyårsfirande! :D <3

2009-01-04 @ 12:34:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0