ONE TREE HILL

Jag har varit vaken sen fem tiden idag/morse eller vad man säger.
Vaknade och kunde inte somna om. Täppt i näsan och hosta..
Hua! Så jag kollade lite på vänner. Sedan kom jag på att jag fick en
one tree hill box i julklapp som jag tog fram. Är halvvägs igenom den nu =)
Tror även jag fått ögoninflammation. Det rinner hela tiden.. När en sak börjar
bli lite bättre kommer det nått nytt. Först var det halsen som krångla, efter det
kom öronen, sedan hosta och snorig och nu ögoninflammation.
Kan det bli mycket sämre än såhär?!
Igår kväll kännde jag mig mycket bättre, men nu är jag tillbaka på ruta ett igen.



Hungrig är jag också. Så jag ska gå och försöka hitta nån frukost!

Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Therese

det känns ju alltid värst på morgonen/natten... + om man bara ligger så känns det oxå värre än vad det är.. :)

2009-01-04 @ 13:08:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet! Det som är jobbigt. Får ju aldrig sova ordentligt..

2009-01-04 @ 13:18:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0