ONSDAG

Hmm.. Ja, vad ska man hitta på?
Tror jag snart ska åka ner till fjärn. Men jag
ser inte fram emot att skotta av bilen, suck!
Sen lär det ju vara en jävla kant runt om bilen
och sen dom skottat.. Får väl se om jag tar
mig ut! haha =)
Tror jag ska låna mammas träningscykel en
sväng också. Får se hur länge jag orkar. Eller
så kanske jag ska köra lite på "rumpa och lår"
videon. Vi har ju inte VHS här uppe.
Ska ju även försöka fixa filmen till Mia, om jag hittar
nått band nu då..

Funderar även på om jag ska ringa om sommarjobb
nu?! :P Men jag är så jävla feg och vet inte riktigt vad jag
ska säga..
Jag vet att det är bättre att gå dit, men jag vill ringa först.
Sen om dom vill träffa mig så går jag ju självklart dit =)

Aja.. Får se om jag återkommer med nått inlägg senare
och berättar om jag skämt ut mig eller inte! haha =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0