ONYTTIG AS HELL

Idag åt vi Chips, dipp och lövbiff. Nyttig middag, eller hur ? =)
Men det är såå gott!
Och jag kunde ju självklart inte hålla mig ifrån påsen efteråt.
Så jag har smaskat lite på det nu också.
Frågade Pär om han inte kunde komma på nån god, nyttig
mat?! "Det finns ingen nyttig mat som är god" fick jag till
svar. Och jag håller med. Hittills iaf. Jag vill gärna ha fel.
och om ni har några bra recept så är det bara att langa hit
dom! :D haha. Fast tänk på att jag är en kräsen människa
och stoppar inte vad som helst i munnen. Jag vet faktiskt inte
varför jag är så kräsen?
Fisk är ju inte min stora favorit heller.
Konstigt, eftersom Moffan är fiskare :P men mamma sa att
jag tyckte om det när jag var liten iaf. =)

Aja, det är helg och då måste man ha nått gotta =)

I morron ska jag ta en storstädning. det har jag sagt redan, va?
Ska tvätta för fulla muggar. Hoppas bara inte nån annan hinner
före. Just nu skulle jag vilja ha ett "tvättschema". Så jag är säker
på att jag får tvätta klart min tvätt innan nån annan börjar med sin.

Aja, nu ska jag äta lite mer gotta! haha =)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Trodde aldrig jag skulle säga detta men FAN vad jag saknar att städa i ens egen lägenhet. Jag tänkte nu när jag läste: "Å, vilken bra idé undra om jag också ska göra det imorgon!?" Men sedan slog det mig att jag bor ju hemma hos mamma och pappa - inte lika kul då! Jag vill också storstäda! =( Haha =)

2009-01-23 @ 19:22:53
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, du kan få komma hit och städa om du vill! haha. Jag slipper gärna. Fast ibland är det jävligt skönt att städa! När man är på rätt humör och det blir rent och fint =)

2009-01-23 @ 19:28:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha prova att bo hemma en månad så ska du se att du också längtar efter städning och sånt! =)

2009-01-25 @ 11:30:10
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0