PÅ INGÅNG

Mamma var snäll och beställde lite saker åt mig på H&M =)


Byxa på rean =) Har velat haft korta byxor ett tag. Dock ser dom mycket
bättre ut på första bilden. Men jag ska ha färgen på andra bilden.


Gul sommrig blus =)


Shorts. Köpte ett par sånnahär förut, men dom räckte över knäna.
Jag vill att dom ska gå under knäna. och det ser dessa ut att göra.
hoppas! =)


Kavaj! Hade egentligen velat haft en svart, men det fanns inte. Men
denna var också fin =) Uppvikta armar, Yeees ! =)


Detta kostade bara 49:- Riktigt bra fynd tycker jag.
Har ju velat haft en svart (och vit) kofta hur längesom helst!
Men dom kostar alltid 200 kr. och det tycker jag är dyrt för en
tunn liten kofta.. Men jag älskar att fynda! :D


Och igår kollade jag och Pär på riktiga skoter kläder. Åt mig :)
Eller han ville också ha nya, men dom är dyr. Jag nöjer mig med lite
billigare =) Hittade jacka + byxa för 798. Vilket var ett jävligt bra pris eftersom
det annars kostar en tusenlapp till om inte mer.
Fast Pär skulle kolla nånstans i sundsvall idag, för där hade han sett att det
var 40% på vissa saker. Så vi får väl se om han hittar nått. Kan bli bara en jacka
också. För jag har ju ett par skoterbyxor, som är Pärs gamla, som jag kan ha.
Skönt med en riktig jacka iaf! En som passar. Har haft en lite för liten skidjacka
nu. Om inte den så har det varit Pärs gamla skoterjacka som är stor som bara den.
Ser ut som en boll i den :P

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Therese

jag skulle behöva ett par skoterskor som man inte blir blöt eller kall i,finns det? :)

2009-01-12 @ 17:02:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag gillade verkligen blusen. Så sommrig och fin :)

2009-01-13 @ 06:33:57
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, det finns det säkert =) Sök på googel! Det gjorde jag när jag köpte handskarna åt Pär :D Men på den sidan vi hittade kläderna på fick inte privatpersoner handla =/

Mia: Ja! Hoppas bara den är lika fin på mig :D

2009-01-13 @ 07:08:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0