PIZZA !

Vart hemma igår, som jag trodde =)
Men missade sista delen av Let's Dance.
Hatar när det ska vara nyheter och så mellan.
Jag somnar jämt. Kollade på klockan och då
var den. 22.22. Det började 22.25. Men på nått
vis så lyckas jag somna under dess tre minuter.
Sedan vaknar jag 22.45. Surt !!

Idag har Pär lovat att vi ska äta pizza från harmånger! haha.
Han sa att vi skulle göra det om han fick låna min
kudde! haha :D Men det var tveksamt för jag älskar den
kudden. Dom andra är så hård.
Det är den kudden jag fick av Farmor för läängesen
när jag bytte rum hemma, till mamma och pappas
gamla rum. :)
Den är stor och mjuk men ändå hård på nå vis så
man sjunker inte ner till madrassen som man gör med
dom flesta andra mjuka kuddar.
Dom andra får jag ont i huvet av, dom är hård!!

Iaf. så vaknade vi väl vid halv sju. Pär och Peter hade ju
tänkt angla idag men det var så kallt så dom sket i det.
Då var det bus och mys ett bra tag! haha, mest bus :P
Det är så kuuul! hahaha :D Aja, vid nio somnade vi om
och sov till tolv ungefär. Det känndes inte bra. Känndes som
hela dan var borta, ungefär..

Och jag som ville fara till stan i morron. Men mamma jobbar.
Jädrans då! Får väl åka nästa helg då ist. men då jobbar
väl säkert Therese skulle jag tro!?!?

Aja, nu ska jag städa upp här i soptippen!



Kommentarer
Postat av: Therese

HAha jag är oxå helt galen när det gäller kuddar! jag har min som är MIN som ingen får röra! :)

2009-01-31 @ 16:50:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha =)

2009-01-31 @ 18:08:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

2015-03-25 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0