PUSS HEJ

Klassråd började denna dag med. Förövrigt så låter klassråd
så jävla töntigt och barnsligt :D haha.
Iaf. så är studentmössorna räddade! Dom som inte betalar denna
vecka får ingen mössa. Dom som betalat kommer att få sina i slutet
av Mars =)
Hann inte klart med mitt perspektivhäfte idag heller. Fy fan! Men jag
tog med det hem så jag ska bara skriva beskrivningar om hur man
gör att olika perspektiv.
KuHi gjorde vi inte så mycket på. Kollade på bilder. Fick i uppgift att
göra ett konstverk. Ett konstverk som har en tanke bakom.
Konceptkonst. och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Nu handlar
det inte om att göra en tavla utan mer konst?! :P Typ att dom stickar och
klär in träd/lyktstolpar. Hänga upp kaffepaket i ett träd. ja, sånt..
Simone, hjälp mig, du är bra på sånt här. vad ska jag göra? haha =)

Sen när jag var så gott som hemma ringde Elina. Vi skvallrade lite som vanligt =)
Sedan när det är dags att säga hej då säger hon "Puss hej" (tror jag om jag inte
hörde helt fel) och till svar får hon bara "..aa, hej då!" haha.
Jag vet inte vad det är med mig men jag kan inte få ur mig ett puss hej om
nån säger så till mig :D
Eller till Pär kan jag säga det ibland när vi ska lägga oss och sova :D
Men jag vet inte vad det är med vännerna, som jag inte kan säga till?!
Kommer ihåg att Emmy också brukade säga "Puss hej" Och jag kännde/känner
mig jämt så dum att jag inte sa det tillbaka :D
Men ni vet att jag tycker om er ändå ! =) <3

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha ;) Ja, men det är själva iden som är det viktigaste liksom. Jag minns speciellt den där pissoaren som anja visade, inte direkt "fin konst" men han som gjorde den hade en idé, något att säga. Hmm. Får se om jag kommer på något mera sen ^^ ;)PUSS HEJ!

2009-01-15 @ 15:52:36
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja, men jag har inga ideér :P haha, jag har inga problem med att skriva det, bara säga! PUSS HEJ! :D

2009-01-15 @ 15:53:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, det är lugnt, vi tycker om dig ändå! :) btw, jag klara uppskrivningen idag! fick 58 rätt!! :))

PUSS HEJ! :) <3

2009-01-15 @ 16:17:17
Postat av: Emmy

det va från mig, glömmer alltid att skriva mitt namn.. haha.

2009-01-15 @ 16:17:58
Postat av: Nathalie

Det är bra det :) Åh, va kul! GRATTIS! :D bara uppkörningen kvar nu då =) PUUUUSSS ! =)

2009-01-15 @ 16:29:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

JA jag vet, erica säger jämt det till mig oxå, lika mamma ibland. men jag kan inte säga det jag heller bara till andreas :)

2009-01-15 @ 16:30:06
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, Ja! mamma brukar säga "kram" haha :P Då blir det tillbaka "Jaaa.. kram.."! haha.

2009-01-15 @ 18:12:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0