SERIÖST ?

Alla som känner mig vet att jag är besatt
av att vilja förlova mig! :D haha.
Men på senaste tiden så känns det inte riktigt
lika viktigt längre?!

När man ser 14-15 åringar som förlovar sig hit
och dit med alla dom är tillsammans med, känns
det inte riktigt lika seriöst längre.
Samtidigt som dom tjatar om att dom ska spendera
hela livet
med denna person.
 Vilket jag också gör iofs. :P Men det jag och Pär har
är seriöst! Vi har många planer som jag hoppas
vi genomför :) (nu säger jag inte att dom inte har seriösa
förhållanden, men dom flesta byter ju varje vecka)
Men när alla går och förlovar sig huller om buller
känns det ju inte lika seriöst.
Jag och Pär vet vart vi har varandra och att vi älskar
varandra mycket
. Behövs det verkligen en ring då?
Fast jag skulle ju inte säga nej om han frågade!
haha, absolut inte =)

Nått annat jag är så jävla less på att läsa/höra är
alla dessa kärleksförklaringar. Visst jag skriver att jag älskar
Pär då och då jag med. Men inte jämt och hela tiden!
Ibland kan det ju vara sött skrivet och man tänker
"åh, vad söt dom är! :) " Men efter ett tag blir det "jajajaja"
Det finns en gräns till när det blir jobbigt.
Och helst på internet! Kan man inte hellre skicka iväg ett
sött sms till sin partner då?

Aja, nu lät det säkert som jag var världens mest negativa
människa. :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag tror inte "ungdomar idag" (ha-ha, jag är 19) fattar att man "lovar att gifta sig" när man förlovar sig. Fast det är väl inte lika "regler" "nuförtiden" (Haha, men bara "" !!). Och det är ju hur man själv känner som räknas, om jag någongång skulle förlova mig tex så skulle det vara för att man skulle "känna sig" förlovad, haha, fattar du? Jaja ;)

2009-01-25 @ 18:56:30
Postat av: Simone

Alltså, jag håller med.

X)

2009-01-25 @ 18:56:59
Postat av: Nathalie

Ja, precis! Man förlovar ju sig för att gifa sig sedan ju. Man ska väl gifta sig inom ett år efter att man förlovat sig. ja, jag förstår! :D Tror jag :D haha =)

2009-01-26 @ 06:07:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0