SÖMNIG

Igår efter fyrhjulingsturen, blev det en liten tupplur.
Eller ja, ganska mycket senare. försökte hålla mig vaken,
annars skulle jag väl inte somna sen på kvällen tänkte jag.
Men det är så skönt att sova! haha :D
Jag sov nog ett bra tag längre än Pär. Han var vaken och hade
klivit upp när jag vaknade. Och jag var fortfarande trött.
 Åkte på Ica och letade något att äta. Tänkte köpa kött, men
lycka till med det på en söndag. Det var tomt!
Så vi gjorde bara varma mackor :) Senare på kvällen åt vi
morötter och dipp! Även fast det fanns chips och dipp hemma :D
Påväg åt rätt håll!
Men när jag skulle göra dippen, gjorde den på naturell yoghurt.
Skruvade upp locket och skulle ha dl-måttet. Men då var det lortigt
så jag fick ställa mig och diska. Sedan när jag var klar tänkte jag
att jag skulle skaka yoghurten en sista gång. Sagt och gjort, jag
skakar till den och hade helt glömt bort att jag faktiskt redan öppnat
korken!! Så det flyger yoghurt överallt! :P Vanligt vis hade jag blivit
arg och stått och muttra i evigheter tills det var upptorkat. Men jag
lyckades hålla humöret uppe :D
Men det var iaf. gott! Godare än chips och dipp nästan. För man blir
liksom inte proppmätt och spyfärdig av det.

Sedan vill jag kolla på "Trollkarlens hemligheter", och Pär ville kolla
på "National treasure". Som vanligt är det jag som ger med mig :P Men
jag fick kolla lite iaf. och jag ville också se den filmen så jag tror båda
vart nöjd ändå =)
Det dåliga var att den räckte till tolv. Och när jag börjat kolla på en film
vill jag se klart, om det inte är en dålig film, eller en jag sett förut =)
Så det blev sent.
Vilket resulterar i att jag är tröttare än tröttast idag. Plus att det är iskallt
här! Fryser ihjäl! Det finns inget värre än att kliva upp astrött och det är
iskallt i rummet! Springer till kläderna och skyndar sig att klä på sig.

Även att Pärs telefon lever ett eget litet liv :D haha. Han har ju nya telefonen
nu. Men i morse så ringde även den gamla. Måste väl ha autopåslag på eller
nå. Det hade jag förut också när jag bytte telefon. Då började den och ringa.
Men nu ringde den igen?! "Endast en gång, 19 januari"
Har han ställt alarm eller ?? Hmm.. Aja..

Nu ska jag göra nån smarrig frukost. Kanske yoghurt och lite bär =)
Ska även prova en sak som står på baksidan av O'boy paketet.
Kaffe + O'boy =) Det lät gott!

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0