SÖNDAGMORRON

Här sitter jag, en söndag, klockan åtta på morron.. Ojoj.
Men anledningen är att jag inte vill sova så jävla länge så jag
inte kan somna ikväll, vilket betyder att jag kommer vara astrött
i morron.
Pär är och anglar nu. Han klev upp 06.20. åkte vid sju tror jag.
Själv håller jag på att frysa ihjäl av att bara kolla ut, det blåser
ju som faan!
Jag sov vidare i en halvtimme kanske, sedan klev jag också upp.
Tror jag ska ta fram yogadvdn nu =)
Iaf. när jag vaknade var jag så sugen på nått. Nått enkelt, orkade inte
göra mackor eller fil. + att jag var sugen på nått sött.
Då kom jag på! Vi har ju en chokladask som är oöppnad sen jul.
Men efter att ha ätit fyra bitar är jag less.. Blä !
Jag måste sluta med alla sötsaker !

Jag hade en konstig dröm också.
Jag och Pär var nånstans, hos nån. Det var i Therese&Andreas lilla stuga. Men
det var inte dom som bodde där.
Det var iaf. nån som satt och hånade mig hela tiden, och var elak mot mig.
Pär skulle åka och angla med sina vänner och gick ut och satte sig i bilen.
Jag höll på att bryta ihop av att höra alla dom där elaka sakerna. Så jag gick
ut i hopp om att kanske få skjuts hem av grabbarna.
Precis när jag var vid bildörren så åker bilen iväg. Jag börjar grina och börjar gå hem.
När jag kom till E4 och skulle över så var det skitsvårt att stanna, det var som att
bromsa en bil på glashalt underlag. Det gick inte..
Iaf. så började jag springa! och efter ett tag kom Malin (från Simones gamla klass :P)
och pratade med mig. Fick mig att må lite bättre.
När jag kom hem så hade jag plöstligt flera barn hos oss. Fast nu bodde jag och Pär
nere i mamma och pappas hus. Pär var också hemma då.
efter ett tag när det hade blivit sent så blev jag less på ungarna! ÅK HEM!
Då vart Pär arg på mig för att jag skrek, dom fick vara här hur länge dom ville.
Men det jag var mest arg på ungarna för var att dom höll på kladdamitt wii, hahahaha!
Sen kom iaf. deras föräldrar och hämtade dom. Då hade jag blivit snäll och lekte
med dom små liven.
Pär försvann också och jag var ensam hemma. Då hörde jag en bil som kom, och jag
sprang och gömde mig (??) för jag ville inte träffa nån. Tänkte att han går väl när dörren
är låst (för vi låser alltid dörren här). Men den var ju öppen sen föräldrarna hämta barnen.
Så han gick in. Jag sprang in i sovrummet och försökte gömma mig under sängen.
Men jag fick inte plats !! :P
Aja.. Han gick och letade ett tag, sedan gav han upp..

Vad tusan ska man slå upp detta med för ord ? :P

See You!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så där brukar jag drömma också, om E4:a alltså. Jag är på Gulf (Q8) och ska gå hem (Bodde hemma där då) men kommer inte över E4:a för det kommer så mycket bilar och är snö, is och halt så jag kommer inte över E4:a. Har hört att det kan bero på att man känner sig stressad och har stor press på sig.

2009-01-11 @ 11:35:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså? =) Okej =)

2009-01-11 @ 12:11:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha =D

2009-01-11 @ 14:08:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0