SUMMERTIMES

Jag längtar så jävla mycket till sommaren nu. Och ändå är det
bara Januari. Känns så långt bort. Men det kommer nog gå
fort. Men sen vet man ju inte hur mycket jag få njuta av sommarn
heller. Hittar jag nått sommarjobb så vill jag ju jobba så mycket
som jag får. Så jag överlever :P
Jag hoppas iaf. att denna sommar blir bättre än förra. Det var väl
nån vecka det var kanonväder. Men annars var det lite mittimellan.
I år kan det väl bli en heeet sommar.
Tänk att ligga på stranden och steka tills svetten rinner så man måste
ner i havet och svalka av sig. Gud så härligt!
Men jag vet inte riktigt hur det blir denna sommar, om Pär inte ska ha
båten i havet, hur ska vi då komma till vår lilla strand?! =)
Fast det går ju att gå dit med!

Sitter och drömmer mig bort nu. haha. Men sen tittar man ut och blir
deprimerad. Snö.. usch!
Jag hatar verkligen att frysa, I Hate it !!

Ska gå och tvätta ansiktet nu sedan ska jag häva på mig lite brun utan sol,
haha =) Fast det verkar inte funka på mig?! Jag är lika kritvit som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0