SVÄLTER !

Jag är så hungrig! Men det finns ingenting att äta.
Eller har sånnadär minipizzor i frysen, men jag vill inte
ha sånna onyttiga! jag ska ju vara nyttig från och med
nu ju :P Måste nog handla igen snart. Så det finns nått
att stoppa i sig när man är lite hungrig.
Kanske blir en sån idag ändå. Jag är så jävla hungrig.

Sen ska jag sy till projektarbetet! Efter idag är jag motiverad
och det måste bli bra!
Just nu känns det så dåligt och billigt :P
Men hoppas det blir bra till slut endå.
Måste kolla om mamma har nå mer vitt tyg och spetstyg.
det behöver jag..

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja du hade ju chansen när ni fick åka med skolan till italien eller frankrike eller vad det nu var... :)

2009-01-15 @ 16:58:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Italien. Ja. Jag vet. Men då var jag inge sugen. Plus att jag inte vill bo med en Familj när jag är där! :P

2009-01-15 @ 18:11:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0