THE DAY

Åkte 9 bussen in som sagt. Och när vi var i hudik frågade
busschafförn (i högtalaren) om det var någon som skulle upp
till gymnasiet. Jaa! Skrek några. Så då åkte han upp :)
Annars brukar ju nio bussen inte gå upp dit, utan man får från
kvantum. Kanon! Slapp man gå, det lär ju ha varit glashalt när det
har regnat.
Sen blev det Arbetsmiljö och Säkerhet. Det är roligt tycker jag! Det är
intressant att lyssna på. Så det är bra!
Form efter det. Snart klar med den jävla vindflöjeln. Ska bara målas en
par
gånger till =)

Fick även höra att man inte får studentmössorna förrens alla har betalat?!
Och det är en som inte har betalat i våran klass?!
Hörde även att dom inte gör mössorna förren alla har betalat?
Fy fan va förbannad jag blir om vi inte får dom! (vilket vi måste få)
Då ska jag döda han som inte betalat, med mina bara händer!
Men det var några som skulle ringa och höra, för han vill inte ens ha en
studentmössa. Nähe?! Va fan beställer du en då för?
Stupid... !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Riktigt härligt att han åkte upp till skolan imorse, varför inte åka dit jämt, dom flesta som åker ska ju ändå till broman!

2009-01-12 @ 16:01:36
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis! Det tar ju inte sån lång tid att åka dit heller. Han kan väl åtminstonde åka dit när det regnar osv. :P Då man absolut inte vill gå =)

2009-01-12 @ 16:05:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0