VAKNA !

Dags att vakna kanske, jepp.
Fan va skönt att vara ledig på onsdag, mitt
i veckan! Sova ut lite till =)
Och det är inte långt kvar till lovet heller. Och det
längtar jag till. För efter det så slutar alla I-val och
valbara. Faan va skönt att slippa kören! Så jävla
skönt. Blir så irriterad när vi ibland inte behöver
vara där "Vill ni ha lektion eller vill ni sluta?"
"Men jag vill ju sjunga!!" Aaahh! Nej, sluta!!!
haha.. Aja, textilen tycker jag är ganska kul, men
skönt att inte ha nå mycket lektioner. och när den
försvinner blir jag ledig på tisdagar! Fan va skönt! =)
Sen efter det lovet är det inte så jävla långt kvar till
studenten :) Längtar som en tok !!
Jag och karro satt och räknade lite förut. Och det
var typ 60 dagar kvar. alltså 60 skoldagar :) Det är
ju ingenting?!

Aja, Igår vart det inte nyttigt iaf. Åkte på Ica och skulle
handla. Tog med en back som stått här hur längesom
helst, instoppad i nått skåp. (men jag glömde att jag fick
pengar när jag pantade, så det glömde jag när jag
skulle betala :P)
men iaf. så inte tänkte jag på att den vart tyngre när det
var fulla drickor i ju! Haha :P Sen pratade jag med pär
i telefon med ena handen och fick bära backen med den
andra. Den skar in i handen på mig! ont! :P Jag är inte
gjord för att bära tunga saker.
Jag köpte kött och korv, det fanns bara 2 köttbitar och Pär
skulla ha till matdosan idag. Så jag åt korv. Det gjorde mig
inget, då slipper jag fettet på köttet ! :P
Så det blev strips och korv m. hamburgedressing till
middag. Och den där dressingen känns så fet!
Köpte även en chokladkaka =) jag var så sugen på choklad!
Men det fanns inte vanlig. Så jag fick ta med daim i.
Usch, jag måste sluta..

Aja.. Vet inte riktigt vad jag skrivit om nu, bara yrat :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0