VITA HELGER

Ja, nu sen nyår har jag varit hemma och nykter varje
helg. Trodde ju det var bergegårn i helgen så jag
kan få dricka upp mina cider nångång. Men det verkar
inte vara det?!
Sen sa Pär att jag kunde följa med till nån (kommer inte
ihåg vart han sa) om jag ville, om dom skulle dit.
Men det ser inte ut som det blir så heller.. För han är
hos Peter och skruvar och nu skulle dom ut och åka en
sväng..
Men ska jag vara ärlig så känns det rätt skönt! :D
Det enda som fattas nu är godis, men jag ska ju hålla
mig ifrån det så.. Ja, äpplen är min nya last! :P Det är
ju mycket bättre. Men dom är slut nu.

Men iaf! Jag vill dricka upp mina cider som stått i kylen
sen nyår och skriker på mig! Men jag vill inte dricka om
det inte händer nått. Vill inte bara sitta hemma och dricka,
det känns onödigt.. Då kan jag lika gärna dricka vatten eller
dricka, haha :P


Vet ni förresten vad det är för smak på Trocadero? =)
Det visste då inte jag förren jag läste vad som var i.
Det är äpple och apelsin.
Där ni, fick ni lite kunskap om ni inte redan visste om det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0