BRÄND

Igår efter att vi ätit färdigt satte jag mig framför teven och insåg
då hur mycket jag bränt mig =/ Allt som inte var bränt var väl ansiktet
och magen. Resten var kräfta. Jaha, tänkte jag. Då blir det väl inte
att cykla ner till sörfjärn imorrn då. Sen duschade jag med såndär
eftersolgrejs. Och idag är rödheten borta! :D Kanske är en aning röd
på ena armen jag baksidan av benen.
Men ryggen var värst igår. Helt röd. Dock bara där jag var vit efter linnet :P
Och så märken efter bikinin, inte så snyggt kan jag säga. Tror jag ska
knyta den där knuten på sidan hädanefter :P

Men jag vet inte om jag orkar cykla ner idag. Jag vill, men samtidigt vill
jag ta ner bilen så pappa kan fixa den, så vi kan lägga ut den på blocket
snart. Det vart ju inte att vi la ut den förut, för pappa hade så mycket att
göra då. Men nu läre vi gö det. Jag orkar verkligen inte köra runt i den där
bilen en vinter till..
Aja, vi får se om det blir cykeln eller inte. Har just ingen bensin heller.
Men när jag cyklar så bränner jag benen! haha. Igår hade jag streck efter
shortsen.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0