DET VAR INTE SOM JAG TRODDE

Först och främst så var jag nog intenykter som jag trodde igår, haha :P
Så om jag skrivit något till er mitt i natten bör ni ta det med en nypa salt. ;)

Aja.. Idag mår man som man förtjänar igen. Jag som inte skulle dricka nå mycket
för jag inte ville bli bakis. Men men, det går ju som det går ibland och jag hade KUL
igår =)

Idag har vi inte gjort mycket, sovit och glott på teve som vanligt, dagen efter.
Jag har en sån äcklig bakissmak i munnen nu. Usch! Spelar ingen roll hur mycket jag
borstar tänderna, det smakar äckligt ändå.
Men men..

Nu är det iaf. slut med finvädret på ett tag. Skulle ju bli skitväder hela veckan såg det ut
som. Trökigt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0