DRÖMMER MIG BORT

Jag har varit in på massa inredningsbloggar och kikat och även lite
IKEA =) Jag vet precis hur "mitt" vardagsrum ska se ut när vi flyttar. Om jag får
som jag vill, dvs. haha =) Det ska vara varmt och mysigt, med varma färger.
Ingen (iaf. ni som varit på ikea i sundsvall) har väl missat den stora, röda, runda
mattan som hänger där bland alla mattor? =) Den SKA jag ha! Jag älskar den!
varm och mysig! Dock kostar den 2500 kr, och det tycker jag är lite väl mycket
för en matta! Men va fan! Den är värd det! :P

Nästan alla jag pratat med vill ha ett ljust vardagsrum med bara vitt. Neejee! :P
Ett vardagsrum ska vara mysigt och varmt, där man kan sitta och mysa framför teven
med massa tända ljus. Iaf. enligt mig.

Jag var in på en intredningsblogg och denna kvinna hade ALLT i vitt!
Visst, jag tycker det är snyggt med vitt jag också, och kan tycka att det är väldigt fräscht
nå vis! T.ex. vita köksluckor kan vara så sjukt snyggt!
Men hon hade verkligen allt i vitt, och det tycker jag är överdrivet, det blir så tråkigt på nå vis.
Man kan väl iaf. ha något som bryter av det vita, någon liten färgklick!? Och nu var det inte bara
köket hon hade vitt, nej nej, hela huset var fan vitt! :P
Mitt kök vill jag ha ljust! Men inte enbart vitt! Men det är vad jag tycker. =)

Mitt badrum vill jag också ha ljust och helst vitt faktiskt :D Men sen vill jag ha massa färgklickar
(dock inte i alla olika färger) Men badrum tycker jag det är okej ifall man vill ha allt i vitt.
Man sitter ju inte direkt och myser i badrummet ?! :P Om man inte tar nått mysigt bad då, men
ja. Ni förstår vad jag menar va?

Man får väl drömma ibland också, va? =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du! :) Det låter som du har UNGEFÄR samma stil som Lulu Carter (och min mamma). Mörka färger, ombonat, varmt, mysiga ljus och bekvämt. Gärna stor soffa med många kuddar att mysa ner sig i typ. Jag kom och tänka på henne när du beskrev lite :) Har jag fel? ;)

Jag är nog den vita typen ja ;) Men som du säger, det får inte bli FÖR vitt!

2009-07-13 @ 21:17:10
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis!! =) Fast jag tror jag bara vill ha så i vardagsrummet, annars kan det bli lite för tråkigt och mörkt om man har alla rum så =) Men vardagsrummet vill jag definitift ha så =)

Ja, det är fint med vitt också tycker jag, i köket och badrum vill jag t.ex. ha ljus =)

2009-07-13 @ 21:27:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är den typen som vill ha FÖR vitt :) Älskar när det är stilrent och näst intill "sterilt". Men ja, kanske inte i vardagsrummet. Men i köket och sovrummet skulle jag ha det :)

2009-07-14 @ 06:48:16
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Neeje :P haha =)

2009-07-14 @ 16:40:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0