EN NY FAVORIT

Nu har jag tvättat bilen. Dock vart det inte så mycket bättre =/ Men men.
Jag hoppas hoppas hoppas hoppas att den blir såld i morron nu då! =) SNÄLLA?
Jag har nämligen spanat in en ny favoritbil! :D haha. Nämligen denna här nedan.
Dock slår den inte Citroen c3! Men denna är en billigare variant! =) I LOVE IT!

Fast alla verkar tycka den är ful. Pappa tyckte den var skitful sa han. Och när jag visade
den för Pär sa han "Jag tänker då inte åka med dig i den bilen iaf!" HAHA! =) Fast jag tror
han bara skojade. Fast han tyckte inte den var vacker.
Jag tycker den är lite fulsnygg =) Jag vill ha en lite annorlunda bil, inte bara en gammal
vanligt tråkig! Och denna tycker jag faktiskt om! =)

Men jag ska inte hoppas på för mycket, för min nuvarande bil kanske inte ens blir såld.
Och om den blir det i möra så kanske denna goding redan försvunnit från blocket.
Jag såg ju en annan bil också, som jag kärade ner mig i, men när jag skulle visa den för
Therese så var den borta. Dock sa pappa att den bilen var en skitbil. Så det kanske var
likabra! =)

Men denna vill jag ha!!

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer
Postat av: Simone

Men! Haha. Ja... Jag måste tyvärr hålla med de andra, haha X)

2009-08-01 @ 11:46:22
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

NOOO! Den är beautiful!! :D haha

2009-08-01 @ 11:59:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, fan vad ful :D jag tänker på ödlor när jag ser den

2009-08-01 @ 13:32:08
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0