GE MIG EN NY DAMMSUGARE

Päran kom hem förut och tyckte jag skulle ta en paus från städandet =)
Han hade köpt med lite mat och lagade till den medans jag dammtorkade lite.
Sen var maten serverad på bordet när jag var klar! :D Härligt!
Gott var det också!

Sen fortsatte jag med städningen. Men jag blir ALLTID på dåligt humör när
dammsugaren ska fram. Fy fan vad jag hatar den!
Först ska man ju in i städskåpet också, där saker bara ramlar ut, för det
är så stökigt där. (men jag orkar inte städa det!!)
Sen är damsugaren så jävla dålig, knappt så det blir nå renare av den.
Våran damsugare suger!! (HA-HA) Och den är så innihelvete klumpig!!
Den har hjul men tror ni den rullar för det? Nej nej!
Man får släpa fanskapet efter sig hela tiden. Och ramlar omkull gör den också.
Jag fattar inte vad felet är! Men den är ju köpt på Rusta också, så man kan väl
inte förvänta sig så mycket mer..

Iaf. så gjorde den mig på sånt dåligt humör att när jag skulle torka golvet så blev
det bara slarvigt gjort.
Men men.. Nu är jag KLAR iaf. Undra hur länge detta håller i sig då. Tills i morron
kanske?! Sen ser det lika förjävligt ut igen.

När Pär kom hem sa han "Jävlar! Va stort det var!" haha =) Vi brukar ha tjocktröjorna
hängandes på garderobsdörren, så den går inte att stänga. Det innebär att den står
halvöppen och blockerar halva "vägen". Men nu när jag rensade i garderoben så vart
det lite plats över så jag la in dom där ist =) Mycket bättre! Nu går dörren att stänga =)
Nu vill jag bara måla om dom nerdrans luckorna, likaså i köket. Dom är så FUL!
Blågråvit färg. Skitful. Och "handtagen" är ju inga skönheter dom heller..
Men onödigt att lägga ner tid och pengar på det när man inte planerat att bo här länge :)
Fast det kan ju bli ett tag också, det vet man aldrig..

Nu är jag iaf. värd dötid framför teven/datorn. Tycker jag!
Dock har jag tvätt kvar, men det gör inget.. Kanske ska ladda upp med en stor tallrik
glass och sura lite till!? =P haha

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Maah! Jag hatar att damsuga!

2009-07-21 @ 13:02:38
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

dammsuga*

;)

2009-07-21 @ 13:02:52
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

JA! Jag med! Speciellt med denna dammsugare! Hade nog varit liiiiite roligare om man hade en damsugare som gjorde som man vill!! :D haha

2009-07-21 @ 16:10:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0