GE MIG JOBB !

Nu har jag precis skickat in en ansökan om jobb :P Lite spontant sådär.
haha. Jag är jämt så velig med vad jag ska skriva. Ska jag skriva så? Näe,
vad vill dom veta? osv osv. Men i denna var det ett formulär som man skulle
fylla i. Så det var ju bra =) Men jag hoppas inte på nånting. För förmodligen
så kommer skitmånga att söka dit, med erfarenhet. Men nu har jag iaf. sökt.
Dom skulle höra av sig efter att dom kollat genom alla ansökningar stog det.
Så hoppas dom hör av sig även om jag inte "går vidare" till intervjun. Så man vet.

Men som sagt. Jag har inga förväntningar. Jag tror inte jag kommer att få jobb.
Men det känns ändå bra att ha sökt nånting =)

Nu är jag såå sugen på en av mina mackor! så jag måste gå och äta lite =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

hoppas du får det! I dessa svåra tider ska man vara glad bara man får nånting! :-)

2009-07-10 @ 15:08:30
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas jag med =) Ja, precis, inte lätt att få nå jobb nu :P

2009-07-10 @ 15:15:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0