HUDIK

Idag ska jag ju på Arbetsförmedlingen.
Mamma kanske skulle följa med, hon skulle köpa nå blommor =)
Tror jag ska gå lite på stan innan jag med. Men mamma ville inte
följa med om det blev bra väder, tror jag.
Jag vill inte heller!! Jag vill inte åka till stan i detta väder. Kunde jag inte
fått en tid nästa vecka ist?! =( Blä!

Även att jag drömt om det där mötet två gånger nu :P Första gången var
katastrof! Hon jag pratade med var skitdålig och sa inte ett skit som var
vettigt.
Andra gången var nu i natt. Då var jag nere i sörfjärn och sydde ett par
byxor?! :P Sen kollade jag på klockan  13.50. "Jag ska vara i hudik om 10
minuter
!" "ja, men åk nu då!" säger mamma och pappa. Men jag kommer ju
aldrig att hinna!? :P Men jag gick ut och satte mig i bilen och skulle åka iväg.
Men då ser jag att Putte (en av katterna) blir jagad av både en hund och en
varg. Stackarn! så jag måsa rädda han först.
Sedan åkte jag på Arbetsförmedlingen och skulle fixa en ny tid. Då måsta jag
ha leg. Men det hade jag i bilen, så jag fick gå och hämta det. Och när jag kom
ut på parkeringen så var jag naken! Eller trosor hade jag på mig, men sen helt
naken. Och det var inte i hudik jag var, utan på nån stor jävla parkering med massa
varuhus. Fy! :P

Aja.. Jag vill iaf. inte åka dit.. jag är inte alls sugen på att prata med henne.
Mest för att jag känner mig så dålig.. Jag kommer fan aldrig få nå jobb! Men jag ska
höra om praktiken iaf. Igen, och se vad hon säger.. Dock vill jag inte vara på Lekis.
Jag vill vara med 1-2-3an. :) Jag vill lära ut saker!! =)
Men vi får väl se vad som händer, med min tur så får jag väl ingen praktik.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0