INTE LIKA KUL LÄNGRE

Idag åkte vi till Gårdsjön och målade lite till =) Först grillade vi lite korv.
Guud så gott det är med korv & bröd! Skulle kunna äta ihjäl mig på det! haha =)
Sedan satte vi igång och målade. Och det gick väldigt fort! Även fast det var den
största ytan på hela stugan =) Skönt, hatar när det går segt.
Men nu är den klar iaf, stugan alltså. Nu har vi måla hela. Förutom högst upp
på en sida, där var det så jädrans högt upp och rangligt med stegen =/ Hua!
Och bron måste skrapas och målas den också, men rödfärgen är vi klara med iaf =)
Så nu är jag skapligt less på att måla ska jag tala om! BLÄ! haha.. Mest bara för
det kommer massa kryp som ska jävlas med en. Bromsar är mycket populära i
Gårdsjön. Sen måla staket var jag less på från första dagen! haha, det är så jävla
pilligt och ja..

I morrn hoppas jag på finväder så vi kan ta en tur med båten och sooooola! =)

Idag blev det soppa till middag. Mexicanasoppa. Så nu har jag ätit klart för idag! haha :P
För Pointsen är slut :( :P

1 Skorpa = 0,5 Points
2 Korv m. bröd = 8 Points
1 hårdbrödmacka med ost = 2 Points
1 glas mjölk = 1 Points
Soppa = 3 Points
En halv stor baguette = 3 Points (en liten är 2 points och jag tycker den stora är som tre små och så
delade jag den på hälften, alltså 1 och en halv liten baguette :P)
2 ostskivor = 2 points
= 19,5/20 Points =)
Så jag har ju iaf. en halv points kvar. haha. Så det får väl bli en skorpa och vatten till kvällsfika då :P
Tror inte jag kommer skriva upp vad jag äter varje dag. Tror det kan bli långtråkigt för er att läsa =) Även
fast jag tycker det är kul när andra skriver upp det :) Men ibland kommer det nog!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0