INTO THE BLUE

Igår var jag så trött! Mina ben värkte som aldrig förr. Ni vet
"växtvärk" som man hade när man var liten!? =) känndes det.

Det var iaf. "Into the blue" igår. Och jag måste säga att jag hatar
Jessica Alba mer och mer för varje gång jag ser en film med henne.
Hon är så mesig på nå vis. Fast samtidigt så tycker jag om henne! haha.
Jag kan liksom inte riktigt bestämma mig. :)
Men filmen är hur bra som helst!

Idag tänkte jag kliva upp samtidigt som Pär, och städa. Innan det blir
bastu här inne, för då är det inte skönt kan jag lova. Men tror ni jag
gjorde det eller? Nej. Sov vidare åsså ringde alarmet sen igår nu, halv
åtta. Tänkte sova vidare ännu mer. Men näe.. Ska få städandet gjort så
jag kan cykla ner till fjärn och steka =)

Jag ska visa grejerna också, som jag köpte igår. Men jag ska städa först!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0