JAG SKA MÅLA HELA VÄRLDEN LILLA MAMMA

Igår åkte Päran på puben, jag satt hemma och tyckte allmänt synd om mig själv
för jag inte har några kompisar att vara med. haha :D
Sedan gick jag in på Simones blogg och såg att hon och Tess skulle åka på krogen.
AH! Klockan! vilken tid skrev hon? Suck.. En timme sedan. Då har dom väl redan åkt
tänkte jag då. Så det blev en myskväll framför teven ist.

Jag fick vara chafför åt grabbarna ist :P Kollade iaf. på "På smällen" haha, jag älskar
den filmen. Hans skratt är så fult "höhöhöhö" :D Och jag älskar bloopers! Kan det inte
finnas bloopers som är lika lång som filmen med i fodralet?! :P

Ja, sedan ringde karln min och ville hem. Så jag satte mig i bilen och for iväg.
Ni har ingen aning om hur många grodor jag såg på vägen ner och hem! haha. Jag tror
även jag råkade köra över en padda! =( Såg han precis när han var framför bilen. Vet inte
om han kom under hjulet eller under bilen. Hoppas han klarade sig ! :P

Idag vaknade jag kvart över tio! FY! Jag som skulle ner och måla. Så jag skyndade mig upp
och åt lite frukost sedan åkte jag iväg.
Gick rätt bra att måla idag faktiskt =) Har mycket kvar, men det får vi göra klart nån annangång.

Lekte lite med Louie också. Han behöver all motion han får! Dock tror jag att jag blev mer
utmattad än han! haha :D Men det var lite skillnad att leka med han än med Zipper och Maja.
Han är ju kanske 10 gånger så stor! haha :D Men han är min söta lilla björn! =)

Idag kan jag inte bestämma mig för vad jag vill ha till middag! =) Antingen blir det Pannkaka
med jordgubbar
. Åhhh! Det var flera år sedan jag åt det, guuud så gott!
Men sen är jag sugen på Tacos också, det var så längesen jag åt det nu =)
Så jag tror nog att Pär får bestämma =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Men guud! Jag tänkte skicka sms och höra om du skulle med! Men jag läste att du köpt godis och skulle ha myskväll förut så jag tänkte att hon vill nog inte följa med. Åå.

2009-07-25 @ 15:02:41
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag vet det kryper tusentals grodor på vägarna vid skymmningen! och det är så äckligt när man ser dom krypa fram med sina ben. BLÄ!

2009-07-25 @ 18:54:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, men det blir väl flera gånger! :D



Therese: Ja, jag såg en stor padda som kröp fram också =)

2009-07-26 @ 14:08:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0