JO, TJENA !

Jag som skulle kliva upp när Pär åkte på jobbet. Tror ni jag gjorde det?
nej nej nej :P Först tänkte jag, faan va skönt att bara somna om nu.
Så jag gjorde det. Sen vaknade jag och måsta gå på toa. Och det var så
kallt i luften, och täcket såg så skönt och lockande ut. Så jag kröp ner och
sov ett tag till :P Så halv åtta klev jag upp. Två timmar senare än vad jag
planerat. Men jag tror inte det är nån fara. Inte så kul att städa balkongen
i detta regnväder.

Nu ska jag iaf. baka bröd. Gud så gott med nybakat bröd! hoppas bara det
är lika gott som jag kommer ihåg det :P För det var evigheter sen jag åt det.

Idag är det även nästsista dagen Pär jobbar. Sedan har han semester! :D
Då vill jag ha fint väder och massa sol, okej!?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

du som inte kunde somna om när du engång vaknat och klivit upp. ;)

2009-07-09 @ 09:45:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, jag vet. MEn idag var jag trött :P

2009-07-09 @ 10:15:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0