LATMASK

Idag var jag lat och tog bilen ner till fjärn ist för att cykla =)
Men idag hade jag verkligen inte orkat. Så jävla varmt!
När jag kom ner så var Charlie (katt) hemma =) Sötnosen min!
Men ist. var Louiepojken inte hemma. Lillbjörnen våran, haha.
Putte kom senare också och han tycker om att leka med mina fötter.
Haha, det är ganska roligt faktiskt. Om jag börjar gå/springa så springer
han efter och hoppar på fötterna, så man får liksom hoppa ibland för
att han inte ska få tag på dom =)

Sen stekte jag i solen en sväng, somnade också. Som vanligt nu
förtiden. Vaknade av att jag snarkade :P
Sen gick jag på stranden med mamma. Jag tror jag blivit en riktigt jävla
badkruka. Mamma ville gå och bada, men inte jag. Har jag blivit värre
badkruka än mamma då är det illa! haha =)
Jag låg inte så länge. Det började brännas på mig, och jag vill inte bli
bränd igen. Så jag åkte hem.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Dryga ut tiden tills jag ska börja göra
mat. Blir lasagne idag, usch!

Dom ringde från Arbetsförmedlingen också. Jag ska ju dit i morron och prata.
Men hon ändrade tiden från 13 till 14. =/ Fan då! Men men, det kan väl inte ta sån
lång tid tycker jag!? Hon lät iaf. trevlig, och det är ju bra! Jag vill inte ha nån surpuppa =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0