LESS LESS LESS LESS

Jag är så otroligt uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig på
sånt pissigt humör. Det är inge kul alls!
Och Päran har åkt iväg till stan så han kan inte göra mig på bra humör, som han
brukar.
Han bekräftade iaf. att avgasröret läker.. Jävla skit Selin's. Nyss bytt också läker
det nu?!

Näe! Nu vill jag bara lägga mig ner och sova bort detta dåliga humör känns det som!
Men det vet jag själv att jag inte kommer att göra. Jag vill inte sova på dan för då sover
jag hela tiden, blir bara tröttare av det tycker jag.

Ist. tror jag att jag ska ta mig en riktigt stor skål med glass och sätta mig framför teven,
och kolla på nån bra film, eller vänner. Jag har ju avslutat många inlägg nu på senaste
tiden och sagt att jag ska äta glass, men aldrig gjort det. Men nu i detta humör tänker jag
unna mig det, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0