LÖRDAGEN

Tiden på detta inlägg bör ignoreras, haha. Jag är i sinnesfulla bruk! Jag är inte
klappkanon, och kan skriva som en vettig person! :P Ville bara ha detta klart så ni inte
tror att detta är något fylleinlägg! :P

Kvällen började med att Pär kom hem och sa att vi skulle till mellanfjärn och äta, jahapp!
Tur att jag redan duschat, gjort i ordning håret och stog precis i sminkningen :P
Sen var det bara det man skulle ha på sig. (varför bryr man sig egentligen så mycket? efter
några groggar bryr man sig inte så mycket!? :P) aja, vi åkte iväg iaf.
kom till båten och jag hade enbart min jädrans skinnpaj! Alltså ingen luva! Therese och Andreas
plockade vi upp på piren. Sen var vi jag, pär, anders, erik och Tommy.

Vi åkte iväg och jag fick hålla i hela huvet tror jag! haha :P bara för att håret inte skulle se ut
som svinto sedan. Ni kan säga att ni vill ha långt hår hur mycket ni vill, men när man åker båt
är det inte kul kan jag lova!! skulle jag inte hållt i det skulle allt vara i en knut! Så det är inte alltid
kul att ha långt hår ska jag säga er! :P

Aja.! vi åkte iaf. och åt! Jag hade beslutsånegst vad jag skulle beställa! Tror alla hade det! :P Tillslut
blev det iaf. oxfilé med väääärldens största potatis! haha. Idahopotatis hette det iaf :P
Men sååå gott! även fast mitt kött var lite blodigt, även fast jag beställde välstekt! Men det smakade inte
äckligt för det, sååå himla gott! =) speciellt osten som var på! Mumma! Mätt som bara den blev jag också
även fast jag tyckte det såg lite ut!? :P GÖTT är det enda jag kan säga. tror alla sa det om sin mat.

Vi åkte vidare och skulle ringa och gratta Pärs syster, Ellionore, för hon fyllde år. Men inget svar.
Så vi åkte förbi deras stuga för att se om dom var där. Och det var dom, som tur var! =)
KUL!  Synd att vi inte stannde längre, men vi kom ju rätt sent också. Så det får bli nån annan
gång att vi hälsar på längre!

Vi åkte vidare in mot land och gick på puben, jag försökte hälla i mig min Päron cognac, för att jag
skulle bli lite go och glad. :P (hade bara druckit en cider till maten innan)
Men fyy! Det smakade bara sprit denna gång. Så det gick inte ner mycket, ska jag tala om.
Pär bjöd på öl, men det smakade inte mycket bättre, inte efter att man fått i sig det där iaf! haha

När vi kom till puben var det iaf dött! Hörde planer på att åka in till stan! Men så vart det inet.
Jag vart på dåligt humör ett tag, Så jag vart surig.
Men sen drog Päran med mig på en sväng och bjöd på grogg så då blev det bättre, hahaha :P
Även att vi dansade själva, då ingen annan dansade! :P Men det var kul, så vi bryr oss inte så mycket
om om folk tyckte det såg fult ut! =)
Vet ni hur kul det är att dansa eller?? Pardans alltså! Såå kul! =) Päran och jag är ju inte världsbäst på
det, men KUL har vi varje gång och det tycker jag det är det enda som räknas!

Fick även mycket positiv respons på mina bilder på Estetafton! :D Alltid lika kul att höra!
"Du har ju verkligen talang!!" "Vi såg ju på engång att det var Pär!!" haha =)

Ja, och nu är vi hemma! Skönt, är rätt trött! Ska nog kolla lite vänner innan jag sussar =)

Ha det så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar : Okej, nej jag har inte planerat skolgången än. Det fixar vi till hösten! Jag skulle helst vilja plugga hemma, men vet att det är alldeles för jobbigt och att det inte kommer fungera. Så egentligen så vet jag att jag blir tvungen att hoppa ner en klass :) Tråkigt på ett sätt, men det är ingen tvekan om saken att jag gör det! Sedan blir nog skolan helt annat, man gör det inte bara för sin egen skull liksom. Kanske lite lättare att komma iväg till bussen :)



Haha, ja barnvakter finns det gott om verkar det som - bra! :D

Jajjemen, samma här! :) Det är alltid kul med nya människor och sysselsättning när Linus är ute behövs ;) Vi kanske kan följa med dom någon gång t.o.m? :)

Hoppas det är bra med dig, och än en gång tack så mycket! :D

2009-07-19 @ 10:39:58
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Evelina

JAG ÄLSKAR DIN DESIGN SJUKT FIN!

har du gjort den själv? :)

2009-07-19 @ 11:08:45
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Tittar in = )Hur är det med dig då? Hoppas du har haft en bra lördag!

Du får gärna Gå in på http://lifeupsidedown.blogg.se/ och rösta mig som veckansblogg. Röstningen går ut Måndagen kl 18.00

2009-07-19 @ 11:12:54
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, det löser sig nog det där =)



Ja, det tycker jag. Umgås alla fyra, kanske åka upp till Gårdsjön eller nått och bara vara =) Skönt det med!

2009-07-19 @ 11:15:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken fin blogg du har! Fortsätt blogga på! ^^



Titta gärna in på min blogg, om du har tid ♥

2009-07-19 @ 11:35:23
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: carro

guud va snygg blogg :D har du gjort designen själv?



Kram på dig!

2009-07-19 @ 11:42:58
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: prinsen ♥

Hejsan :) Vill du bli veckans blogg? Jag väljer idag! :D Kolla in min blogg för mer info!!



Kram.

2009-07-19 @ 11:43:02
URL: http://prinsensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0