LÖRDAGSKVÄLLEN

Igår så åkte vi ner till sörfjärn. En ganska pinsam resa faktiskt.
Som ni vet så har ju avgasröret på min bil gått av. Och det innebär att
den låter som bara den! Uscha! Det känns som att alla tror att man vill att
bilen ska låta så! haha. Men pappa ska försöka fixa det iaf =)

Sedan åkte vi lite båt =) Mikaels båt. Det var mycket skönare att åka den än
Pärans båt! haha =) Kanske för att den är 3 gånger så stor :P Men mitt i resan
blev det lite problem med motorn eller vad det var. Grabbarna höll på skruva och
greja ett bra tag. En nyfiken säl kom också och kollade =) Flera gånger kom den
och kikade upp =)


Dåliga mobilbilder. Dessa var dom enda som blev rätt bra. Alla andra vart skitsuddiga och inte bra alls.

Sedan åkte vi vidare till "Skatan". Jag vet inte riktigt vart det var nånstans?! :P Men vi
åt lite där iaf. En räkmacka åt jag. Mycket godare än i mellanfjärn! =) Dock är jag inte så
jätteförtjust i räkor, och på dom där mackorna är det ju jämt ett berg av räkor. Så det blev
mycket sånt över =) Men god var den iaf!

Vi kastade loss och åkte hemåt, svängde in en sväng i moningsand för att hämta upp någon.
Eller inte vi utan den andra båten som var med =)
Det som är bra med Mikaels båt är att det finns toalett! haha =) Så man slipper sitta och hålla
sig i evigheter innan man kommer till land! =)

Sedan blev det puben. Vi beställer och det första som händer är att hela groggen blir utspilld
i byxan. Så Pappsen var snäll och skjutsade upp oss på Gnarp en snabbis och byta byxor :)
Sen blev det dans resten av tiden, men det var inge bra musik denna gång tycker jag!?
Aja.. Sedan åkte vi hem. Tror aldrig vi åkt hem så tidigt nångång! haha. Men det var skönt att komma
hem och sova.

Idag mår man väl lite som man förtjänar. Dock inte lika illa som det brukar vara. Jag kan faktiskt
gå och stå utan att spy! Weho! :P

Tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0