MARLEY AND ME

Igår åkte vi till Therese och Andreas en sväng =) Lekte lite med kissarna som vanligt.
Dom är så rolig.
Sen åkte grabbarna iväg för att fixa nånting. Så jag och Therese kollade på en film
"Marley and me". Den var bra! =) Jag älskar Jennifer Aniston! Love her!!

Mitt i filmen sa jag "Ja, nu blev man ju inte sugen på att ha en hund längre.."
Men i slutet så JOOO! =') Åhh så sorgligt det var. Fick verkligen anstränga mig för att inte
börja bölgrina! haha :D Hade jag sett den själv hade jag suttit och snyftat hur länge som helst.

Jag vill ha en hund!!


Den får ett bra betyg denna film!


I morse ringde Pärs klocka klockan 7. Då skulle han och Andreas ta upp nät. Jag fick
sova vidare! =) Skönt!!
Men nu har han åkt till stan. Så jag ska väl ta och äta lite frukost, sedan blir det förmodligen
stekning i solen! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Lovar att du ska få låna han/henne nån dag! :)

2009-07-18 @ 13:55:16
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, det låter bra det ;)

2009-07-18 @ 13:56:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0