MAT

Idag blev det färskostfyllda lövbiffar igen =) Pär tyckte det var väldigt gott så han
ville ha det idag igen. Visst var det gott, men jag har smakat godare :P Sen idag
köpte jag nå jävla senkött, fullt med fett och senor. Nej tack, det tycker jag inte om :P
Men nog är det gott alltid!

Nu tror jag att jag ska ta en tekaka eller två som mamma bakade. Guud så god dom var! =)
Måste ta receptet i morron. Då ska jag nämligen ner till fjärn och måla staket.
Om det inte blir regn då dvs. Åsså måste jag komma ihåg att ta med mitt linne och bleka det.
Hoppas det blir soool, då kanske man kan stå och steka samtidigt som man målar! :D

Näe, nu ska jag först hämta tvätten sedan blir det mackor och oboy!

För övrigt så har jag haft ont i magen i 2 dagar nu =( Det är längst ner i magen, nästan som
mensvärk, men endå inte. Mensvärken tycker jag gör 1000 gånger ondare. Men denna
värk var obehaglig på nå vis. Det liksom högg och ilar och svider på nå vis. Känns som något
"gått sönder" haha. Som att jag har ett sår i magen :P
Och så fort något inte känns som det stämmer tror jag att något hänt. Nu t.ex tror jag att jag blivit
steril! Allvarligt, skulle jag bli det skulle jag lägga mig ner och . Och jag överdriver inte ett dugg..

Näe, mackor var det ja! :D

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

När man är gravid brukar det göra ont ungefär som mensvärk i början :P

2009-07-22 @ 23:30:00
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså? Hmm :P Näe, jag tror inte jag är gravid! haha =)

2009-07-23 @ 09:09:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0