SMARTSKAFT!

Jag började sy jeansen efter att jag såg att tyget faktiskt skulle räcka =)
Allt flöt på bra, nästan för bra. Ja, precis! FÖR bra. Jag upptäckte att jag hade
två vänster framsidor och två höger baksidor. BRA JOBBAT! Fy vad less jag blev
då. Tyget räckte inte till att göra två sidor till =( Men jag gav inte upp utan fortsatte
att sy, tänkte att jag kan ju köpa färg på ica och färga dom nån färg sedan =)
För så stor skillnad är det inte. Bara att ett ben blir avigsidan ut :P haha. Men det syns
ju inte om jag färgar dom =) Men dom är inte klar än. Vet inte om dom kommer
bli nå bra heller. Vi får vänta och se helt enkelt! =)
Vet inte när jag orkar göra klart dom. Ska se om vi ska måla nått idag. Det regnar ju.
Annars kanske jag syr klart dom. Även en topp ska jag ge mig på att sy =)

Näe, nu ska jag ringa mor min och höra!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0