SÖTSUGET BORTA ?

Nu är jag trött! :P Har hjälpt Anna lite med sin bloggdesign.
Tycker egentligen inte att jag är så bra på det, men kul att kunna hjälpa till iaf =)
och jag tror hon fick det som hon ville =)
Men man blir så trött av att sitta framför datorn :P Sen var det lite grejer som jag
inte riktigt visste hur man skulle göra. Som jag fick klura på, då vart jag ännu tröttare :P
Dock vill jag göra det!! :D haha, jag ger inte upp i första taget. Jag ska ha provat allt innan
jag ger upp. och jag lyckades klura ut det mesta iaf =)
Tog en liten paus mitt i allt för att åka och tanka med Pär. Sedan satte jag igång igen när
han åkte iväg. :) Och nu är jag klar tror jag. Om hon inte vill ha nå mer ändrat?! =)
Men det är kul också! Ibland kan man ju sitta som fast och klura på nya designer =)

Ja, som sagt. Päran åkte iväg, vet inte riktigt vart. Skulle göra lite av varje tror jag =)
Så här sitter jag själv och är hungrig. Men jag är inte sugen på nått =/ Har mitt sötsug äntligen
gett med sig tro ? Tror inte jag stoppat i mig något sött denna vecka?! BRA =)
Dock åt vi pizza igår, men det är ju inte direkt sötsaker :D haha.

Jag är bara törstig. Kanske tar ett glas dricka ist för något att äta.
Tror jag tappat matlusten helt nu på sista tiden. Har inte ätit mycket alls denna vecka.
Pizzan igår var inte ens god, eller jo god var den, men inte som den brukar. Jag var inte sugen
på den innan jag åt, som jag alltid annars är. Det känndes bara skönt att slippa laga mat,
That's it!! Och idag åt vi kebab. Jag som brukar trycka i mig två (ibland när jag är riktigt hungrig
blir det tre!! Dock hemmagjorda, inte sånna stora från pizzan, haha) orkade bara en idag.
Eller jag hade nog kunnat trycka i mig en till, men jag var inte alls sugen på det.

Vad har hänt med min aptit ?? :P Bra tycker jag! haha. Kanske kan förminska min magsäck
litegrann! :P Så kanske man får bort kulan nångång! =)
Ja, nu är det inte låren som är problemen längre (även om de kunde vara lite mindre :P) Nu är
det magen som jag vill ha plattare. Blä! Den putar ut så fort jag äter nånting. Inte kul!
Jag skulle vilja ha Therese mage!

Men jag kan tänka mig att det blir en jävla onyttigdag på söndag. Det är ju pubafton i morron.
och jag är så sugen på att partaja! :D haha. Dansa och ha kul! =) Dock är jag inte sugen
att ligga bakis, så jag tror nog jag kommer ta det rätt lungt. Eller jag hoppas att jag gör det iaf =)
Ibland kan man inte riktigt bestämma det där, hahahahha :D

Hoppas det inte blåser så mycket i morron. Då kanske vi kunde åka till Gran en sväng innan
puben. :) Skulle vara trevligt. Vädret är ju redan på bättringsvägen. Himlen kommer sakta men
säkert fram och molnen försvinner.

Aja, nu ska jag sluta babbla och glo på teven. och kanske lite glass?! =) Mums!

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Simone

Men hahaha, "Sötsugen borta? Wihoo!" Sen "Nä, kanske lite glass!" X) Haha ;)

2009-07-11 @ 17:53:42
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah :D Men glass räknas inte tycker jag! hahah =)

2009-07-13 @ 08:39:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0