STADEN

Igår åkte som sagt jag och mamma till Sundsvall. Åkte till stan först.
Och kollade på skor åt mamma =) Hon hittade hela 3 par! :D Det var ju
bra. Sedan tänkte jag köpa en ring på Guldfynd, för jag fick presentkort
där i studentpresent av momma och moffan =) Så vi tog en nummerlapp
efter att ha bestämt mig för vilka jag ville prova. Men då är det några sega
människor innan oss. Vi fick säkert stå och vänta i 15-20 min. Och det är
länge att bara stå och vänta. Sen när det äntligen blev våran tur så fanns
ingen av dom ringarna i storlek. Typiskt! Så det var ju värt att vänta på!
Sen tänkte vi gå på Wear it. Var så längesen jag var in där! Men då hade dom
lunch stängt. Vilken affär har lunch stängt egentligen? Anställa mer personal?
Men men.. Jag köpte iaf. tyg! =) Jeanstyg, som jag ska sy en klänning av.
Och ett annat tyg som jag ska sy en topp av =) det gick väl på 180 kr. ungefär.
Vem har fått en topp och en klänning för det priset? =) Unika dessutom!
om dom nu blir som jag tänkt mig. Ska skissa upp dom först, så jag är säker
på hur jag ska göra =) Tror jag ska börja lite idag. Om dom blir bra så kommer
dom självklart upp här på bloggen =)

Aja.. sedan åkte vi vidare till birsta. Skulle ha nått till Therese, som fyller år snart.
Hittade en sak som jag vet att hon vill ha, men det var inte riktigt en sån som hon
vela ha. Men hoppas den duger ändå =)
Gick även och hälsade på Therese på Scorett. Trodde först inte att hon jobbade,
för vi såg henne inte. "Men där är hon ju!" Fast då var hon iväg på lagret eller nått?!
Så vi fick vänta på att hon kom tillbaka.
Mamma fick även med sig ett par till skor därifrån! haha =) Så hon köpte 4 par skor
igår =) Dock kanske hon skulle lämna tillbaka ett par. Hon var inte säker. Men jag
tycker hon ska spara dom! Nu när hon väl hittat några som satt skönt och som hon
tyckte om! =)

Åkte på Rusta och köpte lite småskit sedan åkte vi hem :)

Jag började bränna mina bilder på cd-skivor när jag kom hem. Bra att spara dom
så ifall nått händer med datorn. Och för att min dator ska få en nystart! =) Och då
försvinner ju allt. Päran skulle hjälpa mig med det, för jag har ingen aning om hur
man gör.
Dock måste jag först bränna all musik som jag har =) Ska först rensa genom musiken.
Mycket som bara är skit!

Aja, nu ska jag käka frukost, sedan ska jag börja sy lite grann =)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

till lagret? hur långt tror du vi har till lagret, haha! ne jag skulle ner och hämta varor. :)

2009-07-07 @ 11:03:32
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! näe, jag vet ju att lagret är bakom där. Men jag trodde att ni kanske hade ett större lager nån annanstans, eller nått?! :P haha

2009-07-07 @ 16:05:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0