SYSTUGAN

Idag åkte jag ner och skulle hjälpa mamma med att måla.
Först gosade jag lite med Bäbis-Louie! haha =) Han är så söt! Ska kramas
hela tiden och helst vill ha tutta på örat också, men det får han inte på mig.

Sen började målandet, och jag var redan less innan jag ens börjat. Suck!
Så efter tre längder så gav jag upp! Kännde mig lite dum, eftersom jag lovat att
hjälpa till. Men jag var helt slut i huvet och jag orkade verkligen inte.
Men dom ska målas igen också. Mamma fortsatte idag så jag vet inte om hon hann
klart med alla?! Iaf. så ska dom målas igen, för detta var bara grundfärgen.
Så det blir väl mer i morron tänker jag =)

Nu har Pär åkt och fiskat, han gick nyss utanför dörren faktiskt. Och just nu börjar
regnet ösa ner =/
Jag ska iaf. sätta mig och sy =) Ska se om jeanstyget räcker till ett par brallor. Fick ett
mönster idag av mamma. Så jag ska prova mig på det isf =) Annars ska jag sy en topp.
Eller det ska jag göra ändå. Av ett annat tyg såklart!
Ni får se resultat när det är klart! =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0