TILLBAKA!

Haha, det blev inte sånt långt uppehåll ändå =) Jag trodde vi skulle hålla på
måla hela dan idag också. Men det blev inte så =)

Iaf. gårdagen började med att jag åkte ner till fjärn och tvättade min bil, städade
ur den lite invändigt också. Men ska tvätta rutorna och så sedan.
Sen kom Pär och hämtade mig och jag bytte kläder. Sedan åkte vi upp till Gårdsjön
för att måla. Det gick bra =) Och det blev en jävla skillnad kan jag säga!
Fikade lite. Sedan bestämde jag och Pär oss för att vi skulle sova där, och måla lite
på kvällen också. Så vi for ner på Gnarp och packade lite saker och köpte mat. Sedan
åkte vi tillbaka.

Pär började slipa trappen. Som jag sedan målade. Fast den behövs målas en gång till.
Sen fixade jag lite mat medans Pär började måla ena kortsidan. (en långsida målade vi
klart på dagen) Han fick måla det högst upp :P eftersom jag är lite rädd för höjder.
Sen efter att vi ätit så målade vi klart väggen vi började på.

När vi stog och tvättade penslarna så såg vi en bäver som simmade runt i sjön! haha =)
Det är första gången jag ser en bäver faktiskt! Så det var kul. Pär skrämmde den så den
simmade iväg med ett plask!

Vi gick upp och bäddade sängen. Eller jag bäddade sängen, Pär fixade kanalerna på teven.
Sen gick vi och la oss. Och kollade på "Deep blue sea" :D Klassiker! Man kan ju fan nästan
varje replik i den filmen. Jag, Simone och Denise kollade JÄMT på den när vi var mindre,
hemma hos momma och moffan, efter att vi badat! :)

Iaf. så är det ett bra tag sedan jag såg den nu och jag såg det dåligaste jag någonsin har sett!
HAHA! Ni vet ju att Stellan Skarsgård (Jim) får armen avbiten av en haj. Och sedan kravlar han
sig iväg. NU såg jag att det är så jävla dåligt gjort! haha. När han kravlar sig iväg så ser man hans
riktiga arm, som en bula ut ur magen! hahaha! Det ser skitfult ut, man riktigt ser att det är fake! :P
aja..

Myggor som bara den har det varit i natt! FY FAN! Vet inte hur många vi dödat och jag vet inte hur
många myggbett vi fått. Usch!

MEN! Det roligaste hände i natt! haha. Jag hör hur Pär går ner. Aja, tänkte inte mer på det, så jag
somnade om. Sedan vaknar jag och jag vet inte om han ligger bredvid mig eller inte!? Haha.
Täcket är som en hög så det såg ut som nån låg där. Men så hör jag nått i köket, jahapp. Han är
väl nere då.
Sen smyger han upp för trappen och väcker mig "Bävern står på stranden!"
Det första jag tänkte var "Skämtar du med mig!?!?" "Väcker du mig för ett sånt dåligt skämt?!" haha :P
Jag trodde han ljög. Men han sa att jag skulle komma och titta och det gjorde jag.
Och han hade rätt, där var bävern :P Vet ni hur stor en bäver är???! Den där var iaf. SKITstor.
Den var i vattnet när jag kom ner, men sen smög den sig upp och det var som ett sjöodjur kom upp ur
vattnet, hahaha :D
ja, det var lite roligt faktiskt =) Synd att jag inte hade kameran med =/

I morse vaknar jag av sooooolsken! jag gick ut på dass och det var hur varmt som helst i solen
och helt vindstilla (dock blåser det nu =( )
Så vi klev upp och åt frukost sedan målade vi lite till. Så nu har vi målat halva stugan =)

Idag ska jag glassa i solen iaf! Bäst att passa på, man vet aldrig när den kommer fram igen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, undra om jag inte ska bada mer i Gårdsjön xD Usch, bävrar! :P

2009-07-15 @ 13:17:37
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, men dom är så skygg så jag tror inte dom vågar komma nära =)

2009-07-15 @ 15:24:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0