TRÖTT OCH SLUT!

Nu har jag rensat bland mina kläder, och efter det kännde jag mig färdig! haha.
Det är ju inte alls jobbigt, men jag blev så trött i huvet av det! Men jag har gett mig
fan på  att jag ska ha det städat och fint innan jag sätter mig ner och äter frukost.
(blir väl lunch då då)
Iaf. så vart det inte mycket kläder som åker ner i förrådet för min del. :P 5, 6
klädesplagg kanske?! =) Men men..
Jag har en hylla i Pärans garderob också =) Där använder jag ingenting tror jag.
Så det löser sig nog med plats.

Sen väntar dammtorkning, damsugning, torka golv, disk, byta sängkläder. Kanske
lite tvätt. Så så kommer min dag se ut. Kanske min frukost blir middagen?! :P



Sen har jag också massa påsar som står här och skräpar. Det har ni säkert sett om
ni varit hit. Under lillbordet står det massa påsar. Dom skulle jag egentligen ha gått ner
till förrådet med också =) För det ser ju inte snyggt ut.
Det är bland annant massa tyg och sytidningar.
Pär sa ju förut "Nu måste jag fan köpa hus snart så du kan få ett syrum!" HAHA =)
Han menade att jag har sygrejer överallt. I köket står det ju också massa påsar intryckt
i hörnen :P

Aja, lika bra att fortsätta!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du, jag kom att tänka på en sak. Jag har en foto-idé där jag skulle vilja ha handskar i spetstyg och typ ett spetsskynke som hänger ner framför halva ansiktet. :) Har inte du ngt svart spetstyg som du kan sy det av? :P eller om mamma har kanske!? :) Jag hade tänkt mig en såndär gammal stil lixom, med mkt tyll, tyg, spets, korsett :) och blev hud och mkt smink och mkt smycken, pärlhalsband och grejjer! :) Coolt va!? :D

2009-07-20 @ 12:19:40
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

*blek hud ska det stå! :)

2009-07-20 @ 12:20:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Joo, jag tror jag har svart spetstyg sen jag skulle sy den där klänningen =) Kan kolla sedan =) Men hur ska jag göra det där som hänger framför ansiktet då? =)

2009-07-20 @ 13:04:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag vet inte, det skulle egentligen ha varit nät-tyg lixom. jag har en bild på typ en sån som du kan få se sen :)

2009-07-20 @ 21:09:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0