UTTRÅKAD!!

Åh! Jag har tråkigt.. Så jävla tråkigt.. Finns inte ett skit att göra.
Jag känner mig negativ just nu så räkna med ett sånt inlägg.

Jag har proppat i mig lite av godiset som blev kvar sen igår nu. Jävla skit.
Jag tycker inte ens dom är god, så varför äter jag dom??
Jag har inte ätit någon middag heller. Blä! Finns inget att äta heller. Får väl
göra nå nudlar eller nå skit sen då. Just nu är jag illamående av det jävla godiset.
Det är en såndär Matador mix. FY! Det är bara dom avlånga lakrisarna (som jag
tycker ser ut som larver :P) och dom platta lakrisarna som är goda. Resten smakar
gummi. Allvarligt! Det känns som att jag sitter och tuggar på en gummibit?!
Näe, fy..

AFV visas just nu på teven och gör mitt humör lite bättre, hahaha :D

Päran är iaf och lägger nät. Jag vill att han ska komma hem!! Jag orkar inte sitta här
och ha tråkigt själv längre. Det bara kryper i kroppen på mig! Jag måste göra nånting!!!

Aja.. Iaf. så gjorde jag en uppdatering på min dator idag och vips! Så gick det att stänga av
den som vanligt =) Om jag inte berättat det tidigare så har det inte gått att stänga av min
dator normalt på senaste tiden. Den bara stannar på "Windows avslutas" så man får liksom
stänga av den "fel". Så jämt när man slår på den kommer det upp att man inte slagit av den
som man ska. Började blir lite jobbigt. Men nu funkar det som det ska =) Tummen upp!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade jag varit lite piggare hade jag kunnat dra med dig ut på en liten promenix. Linus är nämligen också med på nätlägget, så jag har tråkigt jag med :) Men jag tror soffan gäller för min del just nu ;)

2009-07-13 @ 18:59:24
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det hade varit väldans trevligt det! =) Men det kommer väl säkert fler gånger när båda två har tråkigt ;P

2009-07-13 @ 19:34:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jag är oxå med i klubben, andreas är oxå med och lägger nät :) HAHA!

2009-07-13 @ 19:58:32
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHA :D Ja, vi får väl ta och hitta på nått alla tre nästa gång dom hittar på nått då! :D

2009-07-13 @ 20:06:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0