1 ÅR!

Igår frågade Pär om vi skulle ut och åka lite båt. "javisst, svarar jag"
Det var ju faktiskt nästintill vidstilla =) Det guppade lite, eller ganska
mycket ändå tycker jag. Men det gick bra =) Åkte ut till Vitöarna (heter det
så??) en sväng och kikade lite. Påvägen dit såg vi en säl som stack upp
huvet :D Tror det var första gången jag såg en säl :P
Sedan åkte vi in till stranden en sväng och kollade, sedan hem. Det var
lite kallt faktiskt. Men härligt också!

Idag tänkte jag tvätta lite nu på morronkvisten eftersom jag ska iväg och stå
i inträde kl. 11. Men tror ni inte att det är upptaget ? JO! Fan vad jag hatar att
dela tvättmaskin med andra. Jag vill kunna tvätta när jag vill!
Aja.. Det måste ju vara klart snart tycker jag.

För övrigt så fyller mitt körkort 1 år idag, haha =) Nästan exakt ett år också. Eftersom
jag hade uppkörning 8.15. Så nu är det bara 1 år kvar på prövotiden! Weho! :P



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ella

tjingeling!

Vitörarna heter det. Men ni skulle ha kommit in!! vi har varit där kom hem alldeles nyss.

Ni kan ju komma in nästa gång och inte åka utanför bara ha ha hälsa päran det.Vi far nog dit på torsdag igen och stannar fram till söndag.

Allt bra annars då?

Kram på dej!

Ella

2009-06-26 @ 16:47:33
Postat av: pemman

grattis till körkorts-födelsedagen :))

2009-06-26 @ 20:43:35
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ella: men, hade vi vetat det hade vi självklart åkt in! =) Ja, det tycker jag vi ska göra, det ska jag hälsa =)

Jodå, allt är bra! =) Sj då?

Kram kram!



Emmy: haha, tackar :P

2009-06-27 @ 14:40:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0