AJ AJ AJJJJ!

Idag när vi vaknade så mådde jag faktiskt bra! TUR! En aning trött bara.
Men det får man ta.
Det var skiiiinade sol utanför fönstret så jag och Pär tog en tripp ner på
stranden innan vi skulle till Bilträffen och hjälpa till.
Klockan var väl kanske 9! haha =) Åkte båt, gud så skönt det fläktade! :D
sedan låg vi i solen ett tag, men det blev inte länge. Jag skulle ju hjälpa
till i inträdet och skulle egentligen ha varit där klockan 9 :P

Så jag kännde mig lite stressad, så jag skyndade hem och bytte om sedan
fick Pär skjutsa mig till campingen.
Där var det full rulle från början till slut! Jag har inte suttit still i mer än en  minut
om ens det. Det kom bilar hela tiden! hela tiden! och folk gick ju också. Fyy!
så varmt, svetten bara rann på mig. inte så konstigt heller när jag har lejonman
till hår! Tur att jag hade hårsnodd med mig, annars hade allt hår varit dyngsurt! haha.
Tre timmar stog jag där, med solen i ryggen. Och det gav ju resultat.
Min rygg är så bränd nu så jag vet inte vad! Med snygga linjer efter brottarlinne och
BH-band! hahaha. Så fult! :P
Benen har fått sig lite kräftfärg dom med.

Pär ville åka ner till havet, jag med! Fan va skönt att bada nu! men då får jag
se till att inte ha solen i ryggen, annars får jag väl brännskador. =/

det svider nått så fruktansvärt! Väldigt mycket svider det! och inte har jag nån
eftersolkräm heller =/ Aja.. Jag får väl dra på mig en T-shirt då =)

Berättar mer om helgen i morron eller på måndag! =)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0