BIRSTA CITY

Idag åkte jag och Mamma till stan. Det var ju inte kanonväder
vi brassade iväg. Dock var det jävligt varmt!
Började med att kolla lite rea, hittade mycket jag ville ha, men var
för snål för att köpa nått. Dock köpte jag två tröjor på H&M, men inte
på rean! haha. Men jag hade ju presentkort där.

Sedan gick vi på Scorett. För jag skulle ju köpa ett par skor åt Pär.
Jag hade visat ett par på internet som jag tycker är skitsnygg, och han
sa att jag skulle köpa dom.
Först när jag kom dit så såg jag bara sånnadär tunna flipfloppar. Jaha!
Typiskt! Men sedan såg jag dom. Och dom var med på "ta 2 betala för 1"
Det trodde jag inte dom skulle vara =) Men det var ju bra iaf. Och jag tror
han vart nöjd med dom! Jag tog ett par skor till mig också :) Eftersom man fick
ett par gratis så delade jag och Pär på kostnaden. Så nu fick vi skor som
kostar 599/699 för endast 350 kr. BRA =)
Jag är faktiskt jävligt avundsjuk på Pärs skor! haha, jag skulle vilja ha sånna
fast i tjejmodell. Sååå snygga!

Sen var jag ju även på jakt efter ett par shorts till Pär. Typ sånna där
surfshorts. Men dom var ju så jävla dyr!! Gick på Intersport och den där
surfingaffären som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men dom kostade
ju skjortan! 900 och uppåt nästan allihopa. Men så gick vi på Cubus (min
nya favorit affär :P) och där fanns det några stycken till rimligt pris. Men jag
hade beslutsångest. Vet inte hur många gånger vi sprang fram och tillbaka
mellan alla affärer! haha =) Tillslut ringde jag och frågade han, för då hade
jag två stycken att välja mellan. Och jag tycker dom satt riktigt bra!! =)

Eftersom det blev så mycket springande så känns det som att mamma inte
fick kolla på dom affärer hon ville =/ Förlåt Mami!
Men vi måste ju in något mer, kom vi på på Ica. Therese fyller ju år snart =)
Jag vet en sak jag ska köpa, om den finns kvar. Dock är det bara en skitgrej.
som jag inte ens vet om hon vill ha, men den passar =)

Aja.. Vi åkte och kollade lite på Skopunkten också. Hittade ingenting. Bara
foppatofflor, dock fake :P Men dom var sköna ändå. Köpte ett par till Pär också.
Fast han hatar dom! haha =) Men det kan vara bra att ha, om man bara ska ut
fram och tillbaka osv =)

Sen åkte vi och handlade mat. Myyyycket mat ! :P Var på Ica Maxi. Jag hatar att
handla mat på affärer jag aldrig varit på. Jag hittar inte! :P
Aja..

Jag lägger ut bilder på allt i morron, orkar inte nu. Är helt slut!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, nej det är ju ett äventyr att hitta alla grejerna på affären då XD Haha ;)

2009-06-30 @ 19:46:48
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag vet jag hatar det man får springa till början av affären hur många ggr som helst för att man glömt ngt. X( :) Haha! nu kommer dom vara lika då ;) men på H&M brukar det finnas billiga och snygga, andreas köpte sina shorts där! Men vad köpte du för skor på scorett???? :)

2009-06-30 @ 19:55:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: haha, ja precis! :P



Therese: Haha, ja dom får väl vara det :P Men dom är ju så snygg skorna =)

Sånnadär du har fast i skinn =)

2009-06-30 @ 20:04:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

åh sånna kanske jag oxå ska köpa :P

2009-06-30 @ 21:32:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

JaaAA vad bra :D äre 2 st understräck på hotmailen? :P

2009-06-30 @ 23:17:45
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, då blir vi lika också då! haha=) Vad kul om dom skulle ha samma skor samtidigt som vi :D haha

2009-07-01 @ 07:32:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0