BOOORED !

Jag är såå uttråkad! Så jag fördriver tiden med en lista.
Var längesen jag gjorde en sån nu! haha. Ni behöver inte läsa genom den.
Jag vet att listor är jobbig =)

1. Hur gammal är du om fem år? 24 =)
2. Vem var den sista du träffade? Mamma, Pappa och Putte :P
3. Hur lång är du? Ja, jag vet inte riktigt. Men sist jag mätte mig. (vilket var i gymnasiet
nångång, och jag tror inte jag växt/krympt sen dess) var jag 174,5. BLÄ för att vara lång!
4. Vilken är den senaste film du sett? Hmm, det måste ha varit en snutt av "Mean Girls" när
den gick på teven, var det igår?
5. Vem ringde du senast? Hem
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ni kan komma och hämta mig nu" Till Pappa.
7. Vad är dagens planer? Kvällens planer är ingenting faktiskt. Döa framför teven.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa tror jag. Men det beror på vem jag ska "prata" med =)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta & Sambos :P
10. När såg du senast din mamma? För mindre än en timme sen :P
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa, ganska så mörkblåa.
12. Har du någon gång hittat en katt? Det beror på vad som menas med hitta. :P
13. Vilken är din favoritplats? Alltid skönt att komma hem =)
14. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. Jag har ingen aning faktiskt. Havet när det är vågigt! haha
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag hus, barn (minst ett), ett bra jobb
helst som lärare :P (Ja, jag har många drömmar :P)
16. Vad skrämde dig som barn? Vargen och sköldpaddan i "Den oändliga historien" :D haha
17. Vem fick dig att skratta senast? Svårt, men jag tror nog det var Pär =)
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Therse, jag och våra kusiner brukade dansa runt
till sånna när vi var liten =)
19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover i trosorna..
21. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har fem. Jag har två och Pär har tre (när han
kollar på teve, annars har han knappt en :P)
22. Hur många landskap har du bott i? Ett..
23. Har du nån gång spytt på fyllan? Vem har inte det ?!
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Älskar att kunna gå barfota på sommaren =)
25. Är du social? Ja, det tycker jag! Fast det beror på vem jag är med =)
26. Vilken är din favoritglass? Piggelin funkar alltid! Men jag Älskar Magnum mandel &
Magnum vit =)
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus, en bil, indreda huset (haha) och
spara en hel del.
28. Tycker du om kinamat? Nja.. Sådär.
29. Tycker du om kaffe? Det går, men inget jag dricker dagligen =)
30. Vad dricker du till frukost? Nu den senaste tiden har jag börjat dricka C-vitamin =)
31. Sover du på nån särskild sida? Vänster sida (närmast teven :P)
32. Kan du spela poker? Jag vet inte?!
33. Tycker du om att mysa? Självklart!!
34. Är du en beroendemänniska? Vad ?
35. Känner du nån med samma födelsedag som din? Inte känner...
36. Vill du ha barn? Ja, såklart jag vill!! =)
37. Kan du andra språk än svenska? Engelska =)
38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, faktiskt.. En gång =)
39. Föredrar du havet eller pool? Jag vet inte. Havet tror jag nog. Men skulle jag åka
utomlands hittar ni mig vid poolen. Jag vägrar bli uppäten av en haj! :D haha
40. Vad spenderar du helst pengar på? Ingenting! (snåljudas) Näe, men jag vet faktiskt inte.
Jag tycker om att ha pengar mer än att spendera dom :P
41. Äger du dyra smycken? Jag vet inte riktigt. Kanske av dom jag fått då =)
42. När känner du dig lycklig? Med Pär, familjen & vännerna
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten. Men om det menas ätbart så var det
flingor =)
44. Vem är den roligaste människan du känner? Oj! Svårt! Det finns så många roliga =)
45. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett under foten (!!) Sen jag klev på ett "rakblad".
Ett sånt som man skär tapeter med. Jag skulle ringa till Simone och så klev jag på den
och vred foten så den åkte in långt som tusan! Jag virade runt en handduk och sprang ner
till mamma som fick plåstra om. Eftersom jag svimmar så fort jag ser blod och såret var
så djupt :P
46. Vad har du för ringsignal? Chocolat soundtrack =)
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag vet inte. Mamma skickar iväg massa
kläder till second hand nu. Så jag vet inte hur mycket som är kvar?! :P
48. Flirtar du mycket? Nej.
49. Var togs din profilbild för din blogg? Här i min fåtölj =)
50. Kan du byta olja på bilen? Hm, byta?! :P Jag kan fylla på iaf. HAHA :D
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej, det har jag ej!
52. Vilken var den senaste bok du läste? haha, jadu. Ingen som helst aning. Läser aldrig böcker.
53. Läser du dagstidningen? Om den finns, men det är inte ofta.
54. Prenumererar du på nån veckotidning? Nej..
55. Dansar du i bilen? Dansar? Näe :P
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning. Den som var på radion.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på ett bröd jag ska baka i morron.
58. När var du i kyrkan senast? Oj.. Kanske när Anna och Patrik gifte sig?!
59. Vilka personer utmanar du? Ingen..


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, lista =)

2009-06-17 @ 18:41:45
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, lista =)

2009-06-17 @ 18:41:55
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-28 @ 04:37:40
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0