CYKLA

Idag satte jag mig på cykeln igen. Dock utan att mamma kom och
mötte mig. Hon mådde inte så bra idag.. Men det blir nog fler gånger =)
Idag gick jag inte upp för mördarbacken, jag kämpade upp för den. Dock
höll jag på när jag väl var uppe! haha, flåsade som bara den och var
tvungen att stanna och dricka vatten. Sedan var det en skön lång nerförsbacke!

Fikade lite med Mamma och Pappa när jag kom ner. Dom skulle även ha
nån liten "Tävling" för bilisterna på träffen. Man skulle få känna på ett föremål
och sedan gissa vad det är. Utan att se, såklart. Jag gissade rätt! :D haha.
Dock inte på en sak, men det visste jag inte ens vad det var när jag kollade
den :P

Sen la jag mig i solen och stekte. Men tycker inte att det tog så mycket idag?!
Idag när det var så varmt. Kanske just därför, för jag orkade inte ligga still hela
tiden och var uppe och sprang :) Men lite färg har jag fått iaf. :)

Sen cyklade jag hem vid halv tre tiden. Fy vad jobbigt det var. Nästan vindstilla och
svetten bara rann på mig. Jobbigt när det är så varmt. Men jag klagar inte på värmen! =)
Vill ha mer! Såg att det skulle bli 30 grader på tisdag =D
Iaf. så är det lättare att cykla när man tänker på nått, haha. Så man inte tänker "Fy vad
jobbigt, gud va varmt" osv. Det blir inte lika jobbigt om man tänker på nått annat.
Och det är mitten av biten som är jobbigast. I början är det skönt och man är inte utmattad.
Men i mitten känns det bara jobbigt. Sedan i slutet är det bara skönt att man nästan
är framme =)

Så nu har jag skrapat ihop 4 mil denna vecka :D Kanske inte är så mycket för er
som tränar regelbundet, men för mig är det Mycket!! Jag som knappt rör mig nått..

Igår fick Pär en väska full med korv av jobbet hans, haha =) Och ett sexpack öl och tröja.
Så jag undrar om jag ska göra lite korv till middag idag ? =) Var massa olika smaker..
Kanske gör potatis till?! Ja, det får nog bli så. Jag vill iaf. ha den med vitlökssmak! :D haha.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, korv?! X)

2009-06-25 @ 17:27:39
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja! :D Sånhär riktig grillkorv =) Dom skulle egentligen fått det till midsommar, men det blev försenat =)

2009-06-25 @ 17:37:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0