DAMN IT!

Jag skulle ju sy på en dragkedja på min väska idag så det gjorde jag.
Tog en från en annan väska som jag inte använder längre. Och satte mig
och sydde. Eftersom jag inte har nån symaskin (än :P) så sydde jag för hand.
och det gick bra, en nål i fingret och lite blod bara, haha.
Sedan stänger jag igen dragkedjan och är riktigt nöjd, för det blev bra tycker
jag, för att vara handsytt iaf =) Sedan tar jag loss ett par fulladdade batterier
(utifall dom andra tar slut på studenten) och tänkte lägga i dom i väskan.
Vad händer då? Jo, då lossnar den där grejen man drar med. Inte bara den
där "flärpen" som man drar med utan hela grejen som öppnar dragkedjan!
FAN! Försökte få tillbaka den, men lönlöst.. Den var redan sönder. Så det
var bara att sprätta upp alltihop igen. Suck!
Letade en annan dragkedja att sätta dit, men hittade ingen. Så jag får åka
syhuset och köpa en. Då kan jag ju få en vit också! haha, den jag sydde dit
nu var svart =) Väskan är ju vit, så det passar väl lite bättre :)
Men jag vet inte när dom öppnar? Har dom öppnat nu tro? Eller klockan 10 kanske?!
Aja. Ska fara på ica och köpa hårspray så jag åker väl dit och kollar på engång då.

Och så skulle jag ju städa, men jag vågar fortfarande inte röra damsugaren. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0