FÖRBANNADE SKITBIL

Idag åkte jag in till nio för att fixa lite inför Estetafton i morron.
Även Elina och Karro. Men tror ni vi gjort nått ? Nej. Det skulle tydligen
vara modeller där för att prova kläder, men inte såg vi några inte..
Men jag målade iaf. på min tavla. Den får duga nu, den är ful som stryk(!!!)
men den får duga. Jag hinner ändå inte göra nått mer på den.
Men jag kan iaf. meddela er som ska kolla på våran utställning att bilden
med en tjej som ser ut som någon sorts dinosaurie är min tavla :D haha
Inte snygg alltså.

Sedan blev vi less och åkte hem. Vi vill inte ens ha den jädrans modevisningen
igen. Så varför ska vi fixa och stå i allt?? Och 2:orna ska tydligen vara med oss
också. Så då kan dom göra nått också, tycker jag.

Aja.. Jag åkte hem och var på bra humör. Jag satt och skrålade med i varje
låt hela vägen, enda till typ Jättendal.
Då börjar jag se att en svart "list" som sitter på lyset sitter lösare än vanligt
(den har alltid varit lös, men suttit fast i ena ändan) Och helt plötsligt flyger den
av! "NEEEEEJ" Först tänkte jag bara åka vidare, för den flög en bra bit bort!
och visste inte om jag skulle hitta den. Jag vill ju inte stå på E4 och springa runt
där och leta. Men då tänkte jag "Om jag inte hittar den så kommer någon ALDRIG
vilja köpa denna bil!" Så jag backade och backade och backade. Tillslut såg
jag den ligga där på vägen (tur! jag som trodde den flög ner i diket) Så jag sprang
och hämtade den. Då var mitt braa humör borta, så jag satt tyst hela vägen hem..
Frågade Pappa när jag kom ner till fjärn om vi Snälla kunde byta bil.
nästa vecka åker The red pearl ut på blocket! Sen blir det letning av en Polo =)
Hoppas bara någon vill ha denna bil nu då.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0