FORTFARANDE LITE DEPP

Över jobb. Pratade lite med Pär när han kom hem, om allt detta.
"Men inte ska du deppa över det.." "Jooo" haha =) Han är bra, min karl <3
Jag ska iaf. skriva in mig på arbetsförmedlingen så fort skolan slutar.
Eller kan man skriva in sig när man fortfarande går i skolan?? Nån som vet?
Jag är mest sur på mig själv att jag inte sökte mer sommarjobb alla andra
sommrar. Så jag hade gjort lite iaf.
Jag har bara jobbat EN sommar. En sommar. (om man inte räknar med
att stå och sälja glass på stranden) Då sålde jag jordgubbar och var på
bergesta. Och Bergesta var inte min grej. All heder åt dom som jobbar som
det. Men näe, det är inte min grej..
Aja! Det känns iaf. bättre nu efter att jag pratat med Päran. Som alltid <3
Det blir ju inte bättre av att jag är deppig.

Nu till lite roligare saker. Anja ringde nyss och sa att hon höll på sätta betyg.
Men att jag inte lämnat in någon musikgrej till henne på KuHi. Men det har jag
ju? Jag skickade den för längesedan, när den skulle in?! Men som vanligt
kommer inte mailen fram. Så jag skickade om den iaf. Hoppas hon får den då.
Iaf. så hade jag VG i KuHi. Som jag är riktigt nöjd med, eftersom jag inte tycker
det är det mest intressanta ämnet :D
Och sedan sa hon att hon hade läst genom min projektrapport och jag har mitt
MVG i PA :D Weeho! Och MVG i Bild & Form fördjupningskursen :D Weehoo igen :)
Sen har jag även fått reda på Svenska B, jag fick ju IG på min uppsatts på Nationella.
Vilken Suprise! Hade nästan räknat med det faktiskt. Det var så mycket man skulle
hålla reda på och skit. Jag hade iaf. glömt att hänvisa till häftet, sånt litet skitfel var det.
Men jag fick iaf. VG i slutbetyg :D Det är jag jävligt nöjd med, för jag trodde jag knappt
skulle få G =)

Näe, nu ska jag dammsuga!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag ska ockå skriva in mig på arbetsförmelingen när jag slutar. Tror man måste vänta men är inte säker!..Jäkla jobb..Jag vill ha ett jobb!

2009-06-05 @ 15:34:11
URL: http://marremorron.devote.se
Postat av: Nathalie

Okej, lika bra att vänta då kankse :P Är ju bara en vecka kvar :D Ja! Jag med!! Skitjobb... :P

2009-06-05 @ 15:35:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Men hör på ica i bergsjö och harmånger man vet aldrig, det kanske inte är försent! eller på sailors in om dom kanske behöver nån mer... hör på alla ställen du kan tänka dig, bara för att det är juni så betyder inte det att det är fullt överallt!

2009-06-05 @ 16:40:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, jorgubbarna :P Fy fan, katastrof. Men de tkan du ju inte ens har i CVT heller, det var ju svart.

2009-06-05 @ 18:07:10
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: jajaja..

Mia: Haha, ja fy fan! Dit längtar jag då inte tillbaka :P HAHA jag vet! :P Men jag skrev med det endå :P haha

2009-06-05 @ 19:38:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jamen om du säger att du så gärna vill ha ett jobb så måste man faktiskt söka på ställen oxå! :) dom kommer inte som ett brev i brevlådan! Tro mig!!! jag vet även hur grymt jobbigt det är när folk tjatar.. tro mig!! men om man inte söker så får man heller inget. Så enkelt är det. :) Du kommer bara ångra dig sedan att du inte hörde efter iaf. det är ju bara ringa och fråga...

2009-06-05 @ 19:54:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag ska ringa till Stjärnan i veckan och höra om jag fått nått eller inte. Annars får jag väl ringa dit då =)

2009-06-05 @ 20:01:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0