FUCKING JÄVLA KRÅNGEL !

Idag åkte jag och mamma in till stan. Och det rev i mitt hjärta att
åka till stan i detta väder, haha =) Varmt som tusan i mammas bil
också som inte har AC ;) Men det gick bra.
Tog gladiatorsandalerna jag fick av Therese i födelsedagspresent
idag =) Lite pain i fötterna fick jag, men jag måste ju gå in dom nångång =)
och jag tror det bara gjorde ont för jag spännt åt dom för hårt.
Aja.. Gick på stan lite. Jag köpte två bikiniöverdelar på H&M =) En blårandig
som matchar trosorna jag redan har. Har ju en överdel till den också,
men det är ju en såndär Bandeau bh, nu köpte jag en trekants bh som jag
hellre vill ha =) Tycker inte riktigt om den andra överdelen. Sedan köpte
jag en annan trekantsbh för endast 29,50 kr =) En färgglad en, som jag ska
matcha med antingen ett par bruna eller ett par turkosa trosor. Trodde jag
hade ett par bruna bikinitrosor här, men icke. Har för mig att jag lånade ut
ett par till Mia nån sommar, men vet ej om det var dom!? Ska kolla nere i fjärn
om dom ligger där. Annars får jag köpa ett par nya =)

Sedan gick vi på Indiska, där fyndade jag en sockerskål för endast 29 kr =)
Och mamma var snäll och köpte min älskade skål som jag alltid velat ha!
Den var också på rean! Ska visa bilder på dom sedan =) Sååå fina!
Jag ÄLSKAR Indiska! Skulle kunna köpa allt i den affären!

Sen var det dags för arbetsförmedlingen. Kom dit och kännde mig allmänt
utstött. haha :) Alone. Sedan blev det bensträckare och då upptäckte jag och
Hanna varandra =) Kul att nån man kännde var där iaf, tycker jag.
Men han sa inte så mycket, som man inte redan visste.

När jag kom hem var det dags att börja med maten; Korvstroganoff m. ris
(potatis till Pär) Och guud så bra jag är på att laga mat! haha. Näe, men det var
riktigt gott! =)
Pär hade även hämtat sin dator idag som har varit på lagning. Och då tog han
internet kabeln, så mitt internet slutade fungera.
Vet inte hur länge vi höll på med modem och trådlöst skit och BLÄ! Fan va less
jag blev ett tag. Men Päran tänkte till och löste det tillslut =) Så nu har vi en varsin
fungerande dator :D haha =) Bra bra!

Kommentarer
Postat av: pemman

Tack :) ja, jag gillar oxå färgen. tycker liksom inte om när det "ser färgat" ut, vill att det ska se lite naturligt ut :)

2009-06-24 @ 21:42:15
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emmy: Ja, precis =)

2009-06-25 @ 08:03:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0