GE MIG SOL

Idag åker jag in till halv två. Planerade med Elina och Karro igår
att vi skulle åka in till tre. Men det går ju inga bussar/tåg tills dess.
Så jag får väl gå och döa på stan ett tag då.
Sedan är det dax för estetafton. Jävla estetafton. Pär ringde förut och
tänkte fråga om jag ville åka in till stan idag, med han. Men näe, då kan
jag ju inte eftersom jag måste vara på estetafton. Fan då!!
Men vill ni komma och titta så är det ikväll, är osäker på tiden. Har för
mig att det är halv sju?! Aja..
Annars kommer jag knäppa kort och lägga ut sedan =)

Kollade igår på vilket väder det ska bli nästa helg (studenten) och såg
regn. Neej! Men idag står det att det ska bli sol, dock regn på balen. Men
det hinner ändras det med :D Det är så långt bort.


Näe, nu ska jag städa lite innan jag åker iväg!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, vi hade sån jävla otur. Först snö (!) på karnevalen, typ mulet/dugga på studenten och regn på balen.

2009-06-04 @ 13:56:49
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, vi satt och prata om det igår. Att det regnade på balen. Men på studenten var det väl ganska fint?? Iaf. när jag, Amanda och Helena gick till dig =) Men iaf. när det var skitväder förra året så måste det bli bra detta år! :D

2009-06-05 @ 08:16:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0