GOD MORGON

I natt har jag drömt massa knepiga drömmar. Att folk inte gör som jag
vill! haha. Näe, men som att alla är emot mig. Säger jag "Vi gör det"
Så säger alla "näe, vi gör såhär ist." Men världens sötaste kissunge var
med i en dröm också :D
Sen har det bara vart irriterande drömmar tycker jag..

Ställde alarm kl. 8. Vill inte sova bort hela dagen när det är sånthär fint
väder. Tror jag ska cykla ner till fjärn lite senare. Får ringa till mamma
också då, för hon ville också cykla lite =) Så hon får komma och möta mig.

Igår kom jag och Pär fram till att vi blivit väldigt onyttig på senaste tiden.
En pizza här, chips och dipp där, en påse jordötsringar. m.m m.m
Det måste bli ett slut på det!
Så jag får sätta igång och cykla på ! =)
Sen pratade jag med Amandis (buhrman) igår och nästa vecka ska vi
börja ta kvällspromenader/springa. Vi får väl börja med promenaderna! haha =)
Dock behöver ju inte hon dom! Tänk om man var som henne och kunde äta
precis vad man vill utan att gå upp i vikt. Fusk! :P
Aja..

Men jag kommer aldrig börja äta nyttigt, det kan ni glömma. Jag kan inte.
Visst man kan väl dra ner på det onyttiga, men aldrig sluta helt. Det går inte.
Det går helt enkelt inte.

MEN! Det värsta var ju att jag hade ingen träningsvärk alls efter att jag cyklat
ner och upp i måndags?!?! Jag trodde jag knappt skulle kunna dan efter. Men
jag har inte kännt av nånting?!
I midsommar då vi cyklade ner till Micke och Linda så kunde jag knappt gå upp
för trappen dan efter?! ?! haha =) Det är ju bra iaf =)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja för du blir ju så tjock av allt skräpmat ni äter och när du inte tränar ett dugg! hrrm

2009-06-25 @ 21:53:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag har faktiskt gått upp!

2009-06-26 @ 08:11:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0